Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielestäni ei ole normaalia että alle, 16weet harrastaa seksiä!..... vai?

Vierailija
17.03.2018 |

No, siis mun mielestä ei oo normaalii et jotkut harrastaa ALLE 16wenä seksiä.(oon 13wee teinityttö, mut sanon siis oman mielipiteeni, tästä asiasta) Siis vaikka harrastaisi ehkäsyllä, tai no ehkäsyllä voi mutta silti.(ei silti ALLE 16vuotiaiden, tarvii vielä niihin sekottaa elämäänsä) Sillä mun mielestä 16vuotias on itsekkin viellä teini, eikä vielä aikuinen. Et olis kiva tietää onks joku samaa mieltä, eikä haittaa vaik olisit erimieltä. Sillä kaikilla on omat mielipiteensä.

Mielestäni ei ole normaalia että alle, 16weet harrastaa seksiä!..... vai?

Vaihtoehdot

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se on aikuisten juttu, ei lasten.

Ja vielä mielluummin seksiä vasta pitkäaikaisen kummpanin kanssa, eikä siis heti kun joku kiva sattuu löytymään.

Mutta mä olenkin palstan kireäpipoinen kukkahattutäti, joka olen harrastanut seksiä ainoastaan puolisoni kanssa, sen yhden ja saman.

Vierailija
2/3 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia se on ja normaalia on myös olla harrastamatta. Seksi alkaa kiinnostaa eri ikäisenä eri ihmisillä ja mikäli vaikkapa 15 vuotiaat seurustelee ja molemmat haluaa harrastaa seksiä niin se on ihan ok. Eriasia jos on kyse jostain hyväksikäytöstä tai toinen painostaa toista seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin tosi nuorena englannin opettajan kanssa. Oli todella hienoa aikaa teinipojalle.