Mikä on rankin juttu mikä teille on parisuhteessa paljastunut (puolisosta), mutta olette silti jatkaneet yhdessä?
Itse olen eronnut, vaikkei mitään järisyttävää paljastunutkaan.
Kommentit (10)
Vakava dissosiatiivinen persoonallisuushäiriö ihan normaalin oloisesta puolisosta. Sen jälkeen ei enää olekaan mikään ollut normaalia.
Tämä ei jonkun mielestä varmaan ole rankka lainkaan, mutta minulle oli perheen perustamisen jälkeen aika shokki, kun miehen työpaikalta vähennettiin porukkaa ja mieheni sai lähteä siinä porukassa myöskin.
Paljastui, ettei mieheni ole koskaan suorittanut sähköasentajan tutkintoaan loppuun asti. Oikeastaan edes lähimainkaan loppuun.
Jäi aivan tyhjän päälle 7 vuoden vakityöpaikan jälkeen. Ei tehnyt tuolloin säköasentajan hommia ja työ, josta irtisanotiin oli sellaista, ettei siitä työmarkkinoilla ja cv.ssä varsinaista hyötyä ollut.
Siinä oltiin hyvässä ja turvallisessa uskossa perustettu perhe ja otettu talolaina vakaaseen talouteen.
Työttömäksi voi toki joutua kuka vain, mutta useimmilla on edes jokin suunta mihin siitä lähteä ja mitä töitä hakea.
Miehellä ei ollut mitään mahdollisuuksia saada työtä, jossa olisi saman suuruinen palkka kuin edellisessä.
Onnellisten sattumien kautta sai lopulta työn, johon koulutettiin firmassa ja palkkakin ok, mutta tuli siinä välissä monet yöttömät yöt vietettyä itkien.
Että puoliso on manipuloiva kusipää, joka käy kotona kääntymässä ja vaihtamassa paitaa ennen kuin jatkaa taas omille teilleen. Että hän harrastaa henkistä ja taloudellista väkivaltaa minua kohtaan. Myös fyysisen väkivallan uhka oli läsnä.
Siitä tuli pitkä avioliitto ennen kuin sain itseni riuhtaistua irti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei jonkun mielestä varmaan ole rankka lainkaan, mutta minulle oli perheen perustamisen jälkeen aika shokki, kun miehen työpaikalta vähennettiin porukkaa ja mieheni sai lähteä siinä porukassa myöskin.
Paljastui, ettei mieheni ole koskaan suorittanut sähköasentajan tutkintoaan loppuun asti. Oikeastaan edes lähimainkaan loppuun.
Jäi aivan tyhjän päälle 7 vuoden vakityöpaikan jälkeen. Ei tehnyt tuolloin säköasentajan hommia ja työ, josta irtisanotiin oli sellaista, ettei siitä työmarkkinoilla ja cv.ssä varsinaista hyötyä ollut.Siinä oltiin hyvässä ja turvallisessa uskossa perustettu perhe ja otettu talolaina vakaaseen talouteen.
Työttömäksi voi toki joutua kuka vain, mutta useimmilla on edes jokin suunta mihin siitä lähteä ja mitä töitä hakea.
Miehellä ei ollut mitään mahdollisuuksia saada työtä, jossa olisi saman suuruinen palkka kuin edellisessä.Onnellisten sattumien kautta sai lopulta työn, johon koulutettiin firmassa ja palkkakin ok, mutta tuli siinä välissä monet yöttömät yöt vietettyä itkien.
Siis missään tapauksessahan miehen ei kannattanut mennä oppisopimukselle samantyyliselle alalle tai takaisin opiskelemaan. Se olisi vienytkin paljon aikaa ja mahdollistanut parempituloset vakiduunit.
Mieheni pelaa puoliammattilaisena pokeria opintojen ohella.
Olin ennakkoluuloinen, yllättynyt, peloissani.
Enää en ole.
Ei tuntenut rakastumisen tunteita kun mentiin naimisiin. Oli loukkaavaa kun tajusin. No, ollaan kuitenkin pärjätty aika hyvin, ja rakkautta on puolin ja toisin nyt vuosikymmenien jälkeen <3
Se, että hän tunnusti nuorena asuneensa Vantaalla.
Hyväksyin sen, mutten edellleenkään asiasta huutele julkisesti.
Hesalainen sini 17v kirjoitti:
Se, että hän tunnusti nuorena asuneensa Vantaalla.
Hyväksyin sen, mutten edellleenkään asiasta huutele julkisesti.
Jaxuhali.
Pettäminen, oli pussannut toista naista
Että se haluasikin panna mua :(