Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kivesten kurittaminen (ballbusting)

vaihtelualakanoidenväliin
16.03.2018 |

Kyseessä siis läpsiminen, puristelu, hellät potkut jne. ei mitään rautasaappailla kivet muussiksi toimintaa vaan ns. kevyttä menoa. Mielenkiinnosta kyselen aiheesta.
Muutama kysymys, johon voi vastata niin N tai M
pidätkö tästä/oletko kokeillu?
jos pidät, miksi/ jos et pidä, miksi?
mikä parasta?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallien kurittaminen on kiehtova ajatus ja yksi tapa voisi olla sitoa ketju tai ohut köysi pallien ympärille ja siitä talutushihna naiselle/vaimolle. Miehen kädet olisivat tietenkin sidottu selän taakse. Melko alistava tilanne siis kun nainen taluttaa miestä palleista..

Vierailija
22/54 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkosen kärjestä voi ottaa jpienen pätkän ohuttavartta joka on melkein valkoisena pikku piikeistä js työntää vähän virtsaputkeen, puolitoista senttiäkin riittää. Mukavalla tavalla kuumottaa kun vetää pois. Ei järin kauaa polttele kuitenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kokeilla montako pyykkipoikaa saa kiinni terskaan. jos ei purista tarpeeksi yksi niin laittaa toisen puristamaan sitä yhtä. 6-8 pyykkipoikaa voi hyvinkin saada siihen kärkitattiin kiinni. kertää oikeestaan puristaa mistä vaan. Puisen pojat on parhaita kai mutta muovisetki käy

Vierailija
24/54 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän korkokengillä tallomisesta. tuntu  hyvältä, kun nainen koko painolllaann tallla munan päälle.

Vierailija
25/54 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tekee noin, saa luultavasti selkäänsä ts. remmillä perseelle!

Vierailija
26/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen miehen siitintä , ja kivestä kurittanut. Olen polkenut seisovaa siitintä kengällä. Minulla oli jalassa matalavartiset Hai-Low saappaat. Astuin saappaalla päälle , ja painoin sitä. Sitten vielä pyöräytin saapasta siittimen päällä. Sen jälkeen potkuja kiveksille. Minulla on saappaat jalassa , potkut sattuu. 

Vierailija
27/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeen kunnon karatepotku kiveksille. kaksi kertaa peräjälkeen. Ah.

Vierailija
28/54 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tapana laittaa pyykkipoikia mahdollisimman paljon. 

Itse saa noin 150, mutta kaksi dominaa sai 183 , pusseihin ja mulkun varteen.

Oli yli puoli tuntia ja oli polvillani , potkivat sitä pakettia niin , että osa lähti tietysti pois.

Sitten yksi kerrallaan pois , vääntelivät ne pois. välillä taukoa, en tiennyt palnonko oli vielä kun oli niin kova kipu. Vetelivät sitä pakettia kovin ja sitten kiskoivat montaa pyykkäriäm pois yhtäaikaa, ei siis avanneet niitä. Kun kaikki pois niin vetelivät pusseista kovin kaksin käsin lypsyä, sitten helpotti kivut kuva öljyä ja kunnon lypsy kaksin käsin, toinen oli seisovassa mulkussa kiinni.

Vierailija
29/54 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiveskiertymä ja sisäiset verenvuodot eivät kiihota. Vähän liikaa tarpeellisia hermoja ja verisuonia tuolla.

Musta greipin kokoinen veripussi haaroissa, niin tuntuu että ei ehkä ollut parasta seksiä.

Vierailija
30/54 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homo ja tämä kiinnostaa. Jos joku haluaa keskustella aiheesta kanssani niin laittakaa kikissä viestiä jousalsa

Vierailija
31/54 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ns. Laskuvarjon käyttäminen on mukavaa, siihen voi laittaa narun josta vetelee tai sitten painoja joita voi heilutella ym.

Vierailija
32/54 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Just: " I'll remember you, honey. You're the one that got away.. " ;))

Vierailija
33/54 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia painoja ja kuinka pitkään ootte kiveksissä roikottanu?

Vierailija
34/54 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keskiarvo on luokkaa 1kg tunnin.

Toki vaihtelee paljon ja punnusta tiputtelemalla ja heiluttelemalla saa lisähauskuutta leikkiin

Vierailija
35/54 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä syy ja sysäys hakata nainen oikein kunnolla, seksuaalista toimintaa joillekin sekin. Itse koitan pysyä syrjässä molemmista hommista.

Vierailija
36/54 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassien käsittelyn jälkeen on mukava laittaa ukko vielä nurkkaan häpeämään putistimet ja painot kasseissa, huomaa, että ne on ukolle pitkiä minuutteja😂

Vierailija
37/54 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasia määriä pyykkipoikia ootte laittanu kasseihin ja kauanko?

Mikä olis hyvä pyykkipoika?

Vierailija
38/54 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan reilusti olen laittanut, 20 pyykkipoikaa. Ehkä vähempikin riittäisi. Puiset sekä muoviset käy, kunhan on ehjä napakka jousi. 2 tuntia on maksimi, mutta annan mahdollisuuden selvitä vähemmällä jotain kotityötä tai palvelua vastaan. Mies tarttuu herkästi näihin tarjouksiin, jolloin aika on tyypillisesti jotain puolen tunnin ja tunnin väliltä. Miehelläkin aika kuluu paremmin töiden parissa kuin kelloa kytätessä. Työt on suht helppoja. Esimerkiksi vessan siivous, pikkareiden pesu käsin, kenkien kiilloitus, varpaiden nuolenta, kahden orgasmin nuolenta yms. Miehellä on kova tarve päästä purkautumaan, kun on päässyt pyykkipojista eroon. Siinä asiassa olen ollut tiukkana. Se ei vaan kertakaikkiaan käy ja piste.

Vierailija
39/54 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan reilusti olen laittanut, 20 pyykkipoikaa. Ehkä vähempikin riittäisi. Puiset sekä muoviset käy, kunhan on ehjä napakka jousi. 2 tuntia on maksimi, mutta annan mahdollisuuden selvitä vähemmällä jotain kotityötä tai palvelua vastaan. Mies tarttuu herkästi näihin tarjouksiin, jolloin aika on tyypillisesti jotain puolen tunnin ja tunnin väliltä. Miehelläkin aika kuluu paremmin töiden parissa kuin kelloa kytätessä. Työt on suht helppoja. Esimerkiksi vessan siivous, pikkareiden pesu käsin, kenkien kiilloitus, varpaiden nuolenta, kahden orgasmin nuolenta yms. Miehellä on kova tarve päästä purkautumaan, kun on päässyt pyykkipojista eroon. Siinä asiassa olen ollut tiukkana. Se ei vaan kertakaikkiaan käy ja piste.

Laita miehellesi siveysvyö 😘 itse olen kohta ollut 2v lukittuna 😇

Vierailija
40/54 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kerro minkälainen siveysvyö sinulla on. Onko sellaista mallia, mistä ei pääse kiemurtelemaan pois?

Kokeiltiin joskus parillakin halpismallilla, mutta mies pystyi pujottelemaan letkun vapaaksi ja keksi vielä tavan, millä sai sen takaisinkin. Toinen meni rikki ja kun ostettiin samanlainen tilalle, niin huomattiin, että avaimet sopii päikseen lukkoihin. Häkkimallissa mies pystyi sivusta parin kynän avulla runkkaamaan ja purkautumaan. Voi puhua kyllä, että pystyy olemaan viikon, mutta 3-4 päivän päästä tekee vaikka mitä päästäkseen tulemaan. Siinä olisi sinänsä ideaa, että saisi sen kunnolla vöihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän