Wanhat 2019
Tiedän, että on aikaa melkeen vuosi, mut mulla ei ole viellä tanssiparia.. Ei mitään hajua ketä voisin ees pyytää. Onko muilla 2019 tanssivilla jo pari? Ja myös aikaisempina vuosina tanssineet voivat kertoa milloin/miten sai parin itselleen.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Parin saa menemällä kysymään ihmisiltä. Usealla saattaa olla jo pari löydetty äitee mutta kun tarpeeksi kyselee niin kyllä sieltä pari löytyy. Jos ei löydy niin useissa lukioissa vanhojen järjestäjät järkkäävät parit niille, jotka eivät itse paria löydä. Se tosin tapahtuu samoihin aikoihin kun wanhojen tanssikurssit alkaa
Terveisin lukion tokalla oleva
*löydettynä. Kiitos autocorrect, mutta ehkä tajusit
Mulla on jo pari! Koulussa kaksoistutkinto-opon tunnilla puhuttiin kurssivalinnoista ja jo vanhoistakin, ja vieressä istunut luokkalaiseni pyysi pariksi, vaikka häntä olikin jo kaksi muuta (lukiolaista) pyytänyt. Myöhemmin se jätkä varmisti vielä snäpissä, että tanssitaanhan me sitten ensi vuonna wanhat :)
lucky you! itellä ei oo viellä paria, mutta onneks omassa lukiossa aika paljon poikia. Ajattelin, että jos ennen kesälomaa "hankkisin" jostain
Juuh mä tanssin vanhat 2018 ja pyysin parii 1 ja vuoden välisenä kesänä snäpin kautta --:D suostu 👌🏻👌🏻😎😎😊😊❤️
*Siis piti laittaa että 1. ja 2. vuoden välisenä kesänä :-DD
Tanssin vanhat vuonna 2017 ja meidän koulussa ei läheskään kaikilla ollu paria valmiina. Pari viikkoa ennen vanhojen kurssin alkua oli infotilaisuus, jonka päätteeksi ne, joilla ei vielä ollut paria, jäivät paikalle ja kyselivät toisiltaan.
Ei vielä ole mitään kiirettä, paitsi jos koulussa on reilusti enemmän tyttöjä kuin poikia tai toisinpäin. On myös mahdollista että esim 2 tyttöä tanssii keskenään, jos se molemmille sopii, tai että kysytään 1. ja 3. vuoden opiskelijoita pareiksi. Näin ainakin meidän koulussa.
Ja sitten annan 2. tärkeää neuvoa tuota päivää varten :D
1. Ottakaa mukaan vesipullo
2. Leikatkaa sitä mekon helmaa kunnolla! Mä luulin lyhentäneeni sitä tarpeeksi, mutta ensimmäisellä tanssikerralla koko ajatusvoima meni siihen, että varon astumasta sen päälle. Mieluummin vähän liian lyhyt kuin liian pitkä, oikeasti. Kukaan ei huomaa jos kengät vähän vilahtaa tanssin pyörteissä sieltä alta, mutta kaikki huomaavat jos kompastut liian pitkään helmaan.
Mä "sain"ehkä pari viikkoa siiten kaverin parin kautta. En kuitenkaan tunne tätä tyyppiä yhtään ja hädintuskin tiedän miltä näyttää. Musta tuntuu et se on kans tosi lyhyt. Jotenkin ahistaa nyt toi mun tanssipari, en tiiä. Toisaalta tuskin oisin saanut ns. "parempaa" kun tuntuu, että kaikilla on jo parit ainakin meiän lukiossa. Nooh toivotaan et se ois hyvä tyyppi
Mä kysyin tammikuussa oman luokan poikaa, se sano et täytyy kattoo, toukokuussa kysyin uuestaa ja sano et "en mä tanssi" En kyl yhtää yllättyny, ujo tapaus. Enemmänki introvertti :D kevätjuhlan jälkee kysyin toisen luokan poikaa kenen kaa jonku verran koulussa ollu tekemisissä. Jos ei oo viel parii nii menee vaa kysymää rohkeesti vaikka sellasta ketä ei tuntiskaa, kyllä sen parin jostai löytää! ;)
Hei c’moon nyt on kesäkuu... Sain ite parin jotain kaks viikkoa ennen varsinaisia tansseja. Sitä paitsi useimmissa tansseissa pari vaihtuu, niin onko sillä lopulta mitään väliä kenen kanssa ekat tanssit vedetään?
Vierailija kirjoitti:
Hei c’moon nyt on kesäkuu... Sain ite parin jotain kaks viikkoa ennen varsinaisia tansseja. Sitä paitsi useimmissa tansseissa pari vaihtuu, niin onko sillä lopulta mitään väliä kenen kanssa ekat tanssit vedetään?
Ei se tässä kai pointti ollutkaan, vaan se että riittääkö kaikille pari. Jos tyttöjä on enemmän kuin poikia tai toisinpäin. Osalle on väliä kenen kanssa tanssii, esim mulle oli, mutta silloin jos jonkun tietyn haluaa, on pakko uskaltaa kysyä.
Is tv nyt stadin wanhat jäähallissa
Parin saa menemällä kysymään ihmisiltä. Usealla saattaa olla jo pari löydetty äitee mutta kun tarpeeksi kyselee niin kyllä sieltä pari löytyy. Jos ei löydy niin useissa lukioissa vanhojen järjestäjät järkkäävät parit niille, jotka eivät itse paria löydä. Se tosin tapahtuu samoihin aikoihin kun wanhojen tanssikurssit alkaa
Terveisin lukion tokalla oleva