Miten päästä eroon outoudesta / erikoisuudesta?
Minulle sanotaan usein, että olen outo tai erikoinen. En oikeastaan pidä siitä, että minua pidetään outona, koska se tekee minulle itselleni oudon olon.
Miten pääsisin eroon outoudestani? Haluaisin, että ihmiset voisivat pitää minusta ja että olisin heidän silmissään "normaali", johon on mukava tutustua.
Kommentit (9)
Mikset voisi olla ainutlaatuinen itsesi.
no koska yleismaailma on oikeesti ihan paska. :( . yhteydenpito. ööö. kauheita SÄÄNTÖJÄ!
Minuakin pidetään monasti outona ja pääosa tosiaan ei pidä sitä hyvänä piirteenä. Onneksi aina välillä löytyy joku, joka pitää sitä virkistävänä. Ei sille hirveästi itse voi, mikäli kyse on persoonasta; vain opetella esittämään "tavallista", mutta totuus pilkahtelee aina joskus kutenkin.
M29
Itsevarmuudella. Itsevarmuus ja hyvät sosiaaliset taidot kulkevat käsikädessä.
Toi olisi aika paska tilanne, luojan kiitos mulle ei oo koskaan sanottu noin. En tiedä mitään pahempaa, kuin olla "outo", tai että joku olisi "outo"..
En tiedä, miten tosta pääsee eroon, jos muut pitää sua outona? Onko sulla joku neurologinen/psykiatrinen ongelma? Ootko outo ulkonäöllisesti? Miten eroat muista? Mieti näitä.
Kiitos vastauksista. En tätä aloitusta olisi ehkä muuten tehnytkään, mutta viimeisin tuttavuuteni sanoi näin ja koin että hän sanoi sen negatiiviseen sävyyn. Se herätti ajattelemaan, että ehkei tämä outous olekaan mikään valttikortti.
Ap
Sinulla on sentään persoona! Ole ylpeä siitä!!!