Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääköhän muut naiset pikkuhousunsuojia päivittäin?

Vierailija
16.03.2018 |

Minusta on hygieenisempää käyttää, voi heti vaihtaa suojan jos vuotoa tms. Harva kuitenkaan pikkareita vaihtaa kuin sen max 1 kerran/vrk. Ja kyllä ne kaikkien naisten alapäät jotain erittää ihan päivittäin, siihen vielä jollain pissavahingot päälle ym...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät käytä.

Pikkuhousunsuojat eivät ole terveellisiä, vaan ne hautovat ja lisäävät tulehduksia ja ihan sitä pelkkää vuotoakin.

Vierailija
2/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Hyi...

Vierailija
4/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, pikkarien vaihto päivittäin riittää ihan hyvin.

Vierailija
5/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä. Kaikilta ei sitäpaitsi tule edes mitään vuotoa, kuulun näihin. Olen varma, että jos alkaisin käyttää pikkuhousunsuojaa, alkaisi myös jotain eritettä tulemaan, jo sen hautomiseen takia.

Vierailija
6/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä kun pikkuhousut joka tapauksessa vaihtaa joka päivä. Vuodot on ihan normaali asia. Vai etkö muka tiedä milloin sulla on kuukautiset. Itselläni ei kyllä pissa karkaile muuten kuin vessassa.

Vierailija
7/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti. Ei tasan eritä! Jos erittää kantsii mennä lekuriin mars!

Vierailija
8/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on joku pikkuhousujen nuuskija.

Vierailija
9/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kuin kerran kuussa kun odottelen menkkojen alkua. Ei mulla erity mitään ylimääräistä, ja ihan on puhtaat pikkarit vielä illallakin.

Vierailija
10/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin nuorempana päivittäin, oli niin runsas valkovuoto. Sittemmin vuoto on niukentunut, ehkä kierukan vaikutuksesta tai muuten vain, joten enää ei onneksi ole tarvetta.

Vierailija
11/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hygieenistä olla hikip**seenä 24/7. :D

Vierailija
12/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Mulla on terve alapää Eli en vuoda kokoajan eikä varsinkaan ole pissavahinkoja :DD

Vierailija
13/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän. Oon käyttäny varmaan 12-13 vuotiaasta lähtien.

Ne päivät kun en käytä (ovat loppuneet/en ole muistanut ottaa mukaan jos olen muualla kuin kotona) ovat ällöttäviä! Pikkarit täynnä valkosta vuotoa :(

Ja ei, ei ole tulehdusta. Toisilla vaan vuotoa erittyy enemmän kuin toisilla :D

Vierailija
14/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pikkuhousunsuojathan on hygieenisiä, kunhan vaihtaa usein. Jos olen itse päivän ilman phs, niin kyllä on inhottava ja jotenkin kostea olo kun pikkuhousut on jollain tavalla märät valkovuodosta! Se vasta tulehduksia lisää, kun koko ajan on kosteutta pikkuhousuissa! Ja sitten taas kun käytän phs ja vaihdan vaikka 3 h välein, niin tuntuu kuin ottaisi kaapista puhtaat pikkuhousut jalkaan! =) Että kumpi onkaan hygieenisempää, olla märissä housuissa vai kuivissa? Ja ei ole merkitystä käytänkö phs vai en, niin valkovuotoa on AINA tullut joka päivä! Ei ole tulehduksia.

Vierailija
15/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa että joidenkin meistä on pakko käyttää. Alakertani on niin märkä koko ajan, että joutuisin pitään käsilaukussa viidet pikkarit mukana koko ajan vaihtamista varten.

Vierailija
16/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavia vuotopilluja! Terve alapää ei todellakaan vuoda tai eritä mitään, niin että pikkuhousut märkinä.

Hoitakaa ne epämääräiset toosanne kuntoon. YÖK!

Vierailija
17/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä käytän päivittäin. Aina kun lähden kotoa laitan pikkuhousuihin suojan, mulla on "aina valmis" alapää muuten kastuis pikkarit läpimäräks päivän aikana.

Vierailija
18/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, mutta yleensä vaihdan alushousut 2 kertaa päivässä. Aamulla yhdet, ja töistä tultua suihkussa käynnin jälkeen loppupäiväksi toiset. 

Vierailija
19/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikaan valkovuoto on aika runsasta. En tykkää märistä alkkareista, ja siksi käytän tuohon aikaan ph-suojia. Myös kun odotan kuukautisten alkamista, käytän varmuuden vuoksi suojia, ettei sitten mene housuihin (on aika epäsäännölliset kuukautiset enkä viitsi turhaan hauduttaa siteen kanssa). Seksin jälkeisinä päivinä käytän myös, sillä spermaa saattaa valua ulos vielä päivän tai pari.

Vierailija
20/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on täällä kerran kuussa.

Faktaahan on se, että jotkut naiset eivät tarvitse näitä ja jotkut taas tarvivat. Itse kuulun jälkimmäisiin - ei tulehduksia, ei hautomisia, ei mitään vialla. Mutta ilman phs:ää ei kotoa voi poistua, ellei ole viidet pikkarit laukussa. Eivätkä ne todellakaan lisää mitään vuotoja tai aiheuta tulehduksia, kannattaa päivittää tiedot nykyaikaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä