Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hamppulaki kansalaisaloite on vireillä. Käykää allekirjoittamassa jos kannatatte, ja keskustelkaa aiheesta täällä. Yes we can!

Vierailija
16.03.2018 |

Kansalaisaloite saattaa päästä eduskuntaan asti, mutta sitä ei kuitenkaan ehkä saada vielä politiikkojen läpi. Mutta asiaa saamme hitaasti muutettua positiivisen puolelle kansan keskuudessa jos jatkamme keskustelua ja valaistusta tästä pitkään väärinymmärretystä kasvista.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onks tää taas niitä, kuinka pössyttely pitäisi laillistaa?

Mun puolesta tupakankin voisi laittaa laittomaksi julkisilla paikoilla.

Vierailija
2/12 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onks tää taas niitä, kuinka pössyttely pitäisi laillistaa?

Omasta mielestäni kaikki päihteet saisivat olla laillisia mutta laittomia julkisilla paikoilla. You do you.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee aloite niin kannatan heti! Eilen meinasin tukehtua käryttelevien takia, hyi oksennus! Pysäkillä olin.

Vierailija
4/12 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on likainen narkki.

Vierailija
5/12 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös :)

Vierailija
6/12 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaisi niin paljon elämää, jos tämä vihdoin menisi läpi.

Mies kärsii pahoista kroonisista kivuista ja ainoa mikä kipuihin auttaa, on kannabis. Ihan naurettavan pieni määrä vie kivut pois reiluksi vuorokaudeksi, mutta mieli ja pää pysyvät silti kirkkaina. Ilman kannabista normitahti on Tramalia 3-4:n tunnin välein ja yöksi Oxynormia. Kannabiksen avulla mies pystyy käymään töissä ja elämään normaalia arkea, noilla opiaateilla on ihan pois pelistä, eivätkä ne vie edes kipuja.

Reseptiä ei kuitenkaan tunnu heruvan (ilmeisesti täällä päin Suomea ollaan asian extra nihkeitä), joten joudutaan menemään laittoman kautta. Tämä tuo sitten oman stressinsä mm. työelämään jne.

Vierailija
7/12 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottaisi niin paljon elämää, jos tämä vihdoin menisi läpi.

Mies kärsii pahoista kroonisista kivuista ja ainoa mikä kipuihin auttaa, on kannabis. Ihan naurettavan pieni määrä vie kivut pois reiluksi vuorokaudeksi, mutta mieli ja pää pysyvät silti kirkkaina. Ilman kannabista normitahti on Tramalia 3-4:n tunnin välein ja yöksi Oxynormia. Kannabiksen avulla mies pystyy käymään töissä ja elämään normaalia arkea, noilla opiaateilla on ihan pois pelistä, eivätkä ne vie edes kipuja.

Reseptiä ei kuitenkaan tunnu heruvan (ilmeisesti täällä päin Suomea ollaan asian extra nihkeitä), joten joudutaan menemään laittoman kautta. Tämä tuo sitten oman stressinsä mm. työelämään jne.

Mutta se on se paholaisen marihuana ja se on laiton ja piste!

Vierailija
8/12 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeasti valmisteltu aloite, joka ei tule näkemään päivänvaloa. Alan harrastajien kannattaisi ihan aluksi tutustua nykyiseen huumausaine- ja rikoslainsäädäntöön - ei tässä uusi laki auta, jos se on ristiriidassa useiden muiden voimassa olevien säädösten kanssa. 

Vierailija
9/12 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pössyttelijät pitäisi päästää päiviltä.

Vierailija
10/12 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kommentti tuli joko lapsen tai sanoin kuvaamattoman juntin ja alkukantaisen olion suusta. Tainnut mennä "kannabis tappaa" valistukset perille koulussa :-D

Vierailija
11/12 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee aloite niin kannatan heti! Eilen meinasin tukehtua käryttelevien takia, hyi oksennus! Pysäkillä olin.

Samaa mieltä, on hurjaa, että edellä kävelee joku sauhuttelija ja takana kävelevevästä tulee passiivinen tupakoitsija. Passiiviselle tupakoitsijalle tupakka on vaarallisempaa kuin itse käryttelijälle. Sama juttu parveketupakoinnissa, miksi jokaisen taloyhtiön pitäisi kieltää se erikseen? Kun yläkerrassa asuu ketjupolttaja niin alakertalainen ei pääse koskaan parvekkeelle.

"Tupakan palavasta päästä nouseva savu on monta kertaa vaarallisempaa kuin savu, jonka tupakoitsija imee keuhkoihinsa. Näin ollen passiivinen tupakointi saattaa olla jopa haitallisempaa kuin varsinainen tupakointi.Tulosten mukaan tupakan kärjestä nouseva savu olisi suhteessa jopa neljä kertaa vaarallisempaa kuin tupakan filtterin läpi imetty savu. Eläinkokeiden perusteella ilmaan nousevassa savussa oleva terva aiheuttaisi lisäksi noin 2–6 kertaa enemmän syöpäkasvaimia kuin tupakoitsijan keuhkoihinsa imemä terva. Savu vaikutti myös koe-eläinten kasvuun ja vahingoitti eläinten hengitysteitä."

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=uut08…

Kiitos jos joku tekee aloitteen!

Vierailija
12/12 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on pajauttelupäivä 20. 4. Spaddu huuleen jos ei ole jo. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan