Mitä mun pitää tehdä et saisin tällaisen kropan (sis. kuvia!)
Miten saisi tän tapaisen vartalon? http://www.worldofvolley.com/News/Latest_news/Russia/90219/.html
Kommentit (32)
Upea kroppa tytöllä. On hoikka, muttei mielestäni liian laiha. Ihan riippuu luuston siroudesta näyttääkö laihana samalta. Hänellä on kapea vyötärö, mutta leveä lantio ja jos oma lantiosi on kapeampi, ei samanlaista vaikutelmaa synny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduttamalla ja poistattamalla pari kylkiluuta, jos olet rakenteeltasi mallia suomalainen
En tiedä olenko muutoin mallia suomalainen(tai mitä sillä tarkoitat), mutta olen aika pienikokoinen
T. ap
Tarkoitan sitä että suomalaiset ovat luustoltaan aika vankkoja mutta samalla kuitenkin kapealanteisia, joten et välttämättä koskaan näytä tuolta vaikka kuinka laihduttaisit. Hänellähän on suhteessa aika leveä lantio ja erottuva vyötärö, mikä on aika harvinainen kropan muoto.
Joskus olin lievästi alipainoinen (160/45) eikä mulla ollut silti noin kapoista vyötäröä vaikka kylkiluut tuli ulos nahasta. Reisivako oli mutta reidet ja perse silti oli ja pysyi pulleina vaikka suonet pullisteli ihon pinnalla. Ehkä olis auttanut jos korsetilla olisi muokannut kovasti.
Tuohon tarvii jo geenit. En usko että on anorektikko vaan luonnostaan hoikka.
Kuinka nätti ja siro tyttö <3
Mun pitäisi laihduttaa 50 kg, että näyttäisin tolta. En halua. 20 kg riittäisi hyvin, että olisin tyytyväinen. Toki lihasmassaa löytyy enemmän, ku tuolta.
Kuvan henkilöllä on hyvin hyvin naisellinen luusto ja ruumiinrakenne. Mutta mielestäni aivan liian alipainoinen. Ei kuitenkaan epäterveellisellä tavalla vaan henkilön terveydentila on varmasti erinomainen. Hiukan raskaampi vartalo ei vielä heikentäisi palloilusuorituksia.
Vierailija kirjoitti:
Ala käydä salilla, kävelyä ja sekä juoksua harrastaa. Ai myös uimista, nii site alkaa lähtee. Siis jos jätät herkut ja limsat kokonaan pois, ja suöt terveelisesri, ja vähennät myös syömistäsi. Siis kannattaa kokeilla!
Jos alkaa liikkumaan enemmän niin vähentämällä syömistä tekee vain itselleen hallaa.
Mulla on tollanen kroppa. Lantiolla/jaloissa enemmän fläsää. Jos laihduttaisin alipainon rajalle, olisin tuollainen (olen kokeillut), en vaan pysty ylläpitämään eli treenaamaan niin paljon että voisi syödä normaalisti, ja tosi vähäisellä syömisellä taas olen väsynyt ja nukun huonosti.. eli niistä kapeista kintuista ei ole mulle mitään iloa. Mieluummin oon tällainen.
Tuon naisen vartalo muistuttaa kilpavoimistelijan kroppaa...en tosin tiedä miten kurinalaisesti joutuisi syömään tuohon päästäkseen. Liikkuakin pitäisi varmaan lähes päivittäin.
Perisuomalaisilla geeneillä et millään (paitsi tosiaan fotarilla), tuskin edes kylkiluita poistattamalla, joten koeta hyväksyä itsesi. Muista, että vaikka tuo onkin luonnostaan siro tyttö, noita kuvia on silti voitu muokata vielä fotarilla.
Toivottavasti ette naiset tavoittele tuollaista vartaloa. On kyllä liian laiha. Normaali on parempi.
M35
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ette naiset tavoittele tuollaista vartaloa. On kyllä liian laiha. Normaali on parempi.
M35
Eniten ärsyttää just tämmöset (miesten) kommentit, jos ei linkin nainen kelpaa niin laita sit itse paremmasta kuva! Millaista vartaloa naisten sitten olisi sun mielestä suotavaa tavoitella, jotta SINÄ voisit olla niihin tyytyväinen?
T.ap
En tiedä olenko muutoin mallia suomalainen(tai mitä sillä tarkoitat), mutta olen aika pienikokoinen
T. ap