Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1-vuotiskuva Tampereella?

20.04.2006 |

Suositelkaa jotain hyvää ja halpaa paikkaa missä otattaa 1-vuotiskuvat.

Asialla alkaa olla jo melkoinen hoppu kun poju on kohta 1 v 1 kk. =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Studio Amandassa, ja tosi kivoja kuvia saatiin. =) Siellä on paljon erilaista rekvisiittaa, ja kuvaaja oli tosi mukava. Hinnaltaan ei ole edullisin, mutta esim. Miia Marjamäki on kyllä ihan samoissa.

Edullisempi on esim. Foto-Laitila (tai Laitela, Itsenäisyydenkadulla kumminkin), jossa on nyt ollut tarjouskin 45 eur.

Vierailija
2/4 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen vietiin vielä valokuvaamoon ja kuvat maksoivat ihan älyttömästi. Toisen kohdalla kuvat otettiin itse ja suurennokset maksoivat about 60 senttiä kipale (muistaakseni teetettin colormailerilla kuvat)...ja kuvan laatu valokuvaamon luokkaa eikä tule maksettua valokuvaamojen älyttömiä hintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ei varmaan ole ihan kaikkein halvin, joskaan ei kalleinkaan. Muistaakseni meidän pojan kuvaus ja neljä vedosta maksoi jotain 80¿. Tosi kiva paikka, jossa kuvaaja (Inkeri Kalliolahti) otti lapsen hienosti huomioon kiireettä ja kuvista tuli loistavia.

Kallioniemeäkin olen kuullut kehuttavan, ja se on ymmärtääkseni vähän edullisempikin. Siellä on näkynyt joskus tarjouksiakin.

Vierailija
4/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin valokuvaamo Miia Marjamäessä. Oltiin oikein tyytyväisiä. Kuvaaja oli lapsiystävällinen ja sai hassuttelemalla poikamme nauramaan. Itse kuvaus maksoi 55 euroa, ja kuvat maksaa sitten erikseen. Koevedoksia saimme kymmenittäin eli oli ainakin mistä valita.