Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoitatko mielesi virpojista?

Vierailija
16.03.2018 |

Pian koittaa taas aika, jolloin voi pahoittaa mielensä siitä kamalasta asiasta, että lapset virpovat. Aiotko pahoittaa mielesi?

Pahoitatko mielesi virpojista?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä missä asun, ei virpominen kuulu Pääsiäistraditioihin, mutta jos asuisin Suomessa asia ei tekisi mulle sitä eikä tätä. En avaisi ovea, sillä siitä pääsee. Käskee sitä nyt kaikesta mielensä pahoittamaan :D

Vierailija
2/6 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime pääsiäisenä lähinnä pahoitin mieleni, kun ei tullut virpojia. Edellisinä vuosina on ollut vähintään 3-4 porukkaa/sisarusta oven takana. Nytkin oli karkit varattuna, mutta ilmeisesti joko lähiseudun lapset olivat muualla tai sitten jostain syystä eivät enää kiertäneet niin laajasti. Vakavasti harkitsen, että laitan opastelaput tuonne pihaan ja rappukäytävään, että "tervetuloa virpomaan, asunto XY 345 - hyvät palkkiot luvassa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ketuttaa se ovikellon rimputtelu. Virpoa kuuluu vain oma suku eikä  muita.Ja palkkio kuuluu hakea pääsiäisenä.

Vierailija
4/6 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei meillä kyllä koskaan ole käynyt virpojia. Jos kävisi antaisin niille ihna mielelläi jotain.

Vierailija
5/6 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin. Mutta nykyään vissiin lapset eivät juuri saa käydä kuin tuttujen luona. Olen joskus pihalla käynyt sanomassa, että voitte virpoa, niin pääsen palkkioista :D

Vierailija
6/6 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun tuohon vähemmistöön eli kyllä pahoitin mieleni. Vapaapäivän aamu ja ovikelloa rämpytetään jo anivarhain. Ovikellon irroittaminen ei auttanut, sitten hakkasivat nyrkillä ovea. 

Omaa lastani en koskaan laittanut tuohon kerjäyspuuhaan. 

Onnekseni en asu enää Suomessa. Muualla maailmassa tuollaista pedofiilitarjontaa ei tunneta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme