EN ole ikinä käynyt lasten synttäreillä, joista ei joku tauti olisi tuliaiseksi tullut
Joka kolmas vuosi ehkä noihin on ollut pakko mennä. Ripulit, kuumeet, ruokamyrkytykset, kaikki on koettu,
Kommentit (15)
Niinpä, yäk.
En viitsi lapsiperheissäkään koskea tarjottaviin kun ne lapset on kähminyt kaikki tarjottavat :x
Sama täällä. Viimeksi sain synttärisankarin sinkkusedältä klamydian, kun piiloleikissä satuttiin samaan komeroon piiloutumaan.
Outoa, minä en ikinä ole mitään tauteja saanut yhdiltäkään synttäreiltä!
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, yäk.
En viitsi lapsiperheissäkään koskea tarjottaviin kun ne lapset on kähminyt kaikki tarjottavat :x[/quoteKun omilla lapsilla on synttärit, otan itselleni sivuun ennenkuin vieraaat pääsevät klähmimään tarjottavia ja toisten lasten synttäreillä tyydyn taas pelkkään kahviin.
Kertoo enemmän sun vastustuskyvystä.
Kannattaisi vaan rokottaa ne lapset *vink*
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi vaan rokottaa ne lapset *vink*
Älä sotke rokotuksia tähän. Nuhaflunssiin, noro ja useimpiin muihin vatsatauteihin ei ole rokotuksia.
Nyt lapsen kanssa kolmatta viikkoa räkätaudissa sisältäen kaksi eri tautia kuumeineen. Yhdistävä tekijä synttärit joissa lapsia. Ensin 2viikkoa ensimmäistä ja sitten viikonloppuna juhlissa ja tällä viikolla kipeänä taas. Itsellä ei kuumeita mutta ihan samat yskät ja räät. Ei kiva. Sunnuntaina taas yhdet synttärit ja ehkä uusi tauti kehiin?
Jaa, minä en ole saanut yhtään. Aika monet kummilasten synttärit on tullut vietettyä ja 2 lasta on käynyt monet kaverisynttärit läpi eikä ole kertaakaan tulleet kipeiksi. Ilmeisesti sulla on tosi huono vastutuskyky tai sitten huono tuuri....
Mitä jos pesisit kädet vähän huolellisemmin?
Mä tein parikymppisenä päiväkotisijaisuuksia parikymppisenä. Mulla saattoi olla joskus kolmekin eri työpaikkaa viikossa. Mulla oli sinä aikana vatsatauti kerran, enkä sitäkään saanut päiväkodista, vaan veljeltäni, kun olin käymässä vanhempieni luona.
Itse olen järjestänyt lapsisynttärit x 20 ja kukaan ei ole sairastunut.
Ja en edes pysty laskemaan kuinka monta kertaa meidän lapset ovat olleet kaverisynttäreillä.
Varsinkin tyttö oli varmaan vähintään kerran kuussa synttäreillä pienenä ja ikinä ei sairastanut.
Muutenkin meillä lapset oli sairaana yleensä kerran vuodessa ja me vanhemmat olemme sairaana kerran 10 vuodessa. Kuopus on nyt teini ja hän oli viimeksi sairas n. 3 vuotta sitten...ripuli.
Ja normaali elämän lisäksi matkustamme myös paljon.
Sulla on siis lapsi ja saatte taudit vain ollessanne joka kolmas vuosi toisten lasten synttäreillä..? Eli olet joka kolmas vuosi flunssassa ja yrjössä? Ja lapsi on.. Hmm.. Parikymppinen?
Me ei olla oltu yhden ainoillakaan synttäreillä ja ollaan taas flunssassa. Viimeksi jouluna. Miehen työpaikalta kai peräisin kun siellä ukot räkii ja yskii. Ehkä heillä onkin siellä sala lapsi synttäreitä.
Älä mene synttäreille. Ei kukaan pakota
Kannattaisiko jättää nuoleskelematta kaikki ovenkahvat ja muiden käyttämät ruokailuvälineet? Lopeta nenänkaivelu ja opettele pesemään kätesi.
Entäs päiväkodista saadut taudit?