Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa nauttia kesästä, kun pelottaa jo tuleva talvi!

Vierailija
16.03.2018 |

Koskaan aiemmin ei ole ollut tällaista, mutta tänä vuonna on. Tämän hetkisessä pakkasessa kulkemista helpottaisi tieto lähestyvästä keväästä ja kesästä, mutta se tuntuu niin lyhyeltä! Kun tietää että tulee taas kylmää pakkasta uudestaan. Se pääsee varjostamaan jo nyt.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ahdistaa tuleva kevät ja kesä. Inhoan kuumuutta ja häikäisevää aurinkoa. Nytkin silmät on jo kovilla. Talvella on paljon rauhallisempaakin.

Vierailija
2/17 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne nyt tulee... Ei tunnu siltä. Sen kun elää kesää täysillä, turha sitä talvea silloin on murehtia. Entä jos et edes näe seuraavaa talvea?

Vierailija
4/17 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂Kyllä sitä nyt aina jotain stressattavaa on keksittävä!

Vierailija
5/17 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli; ensi kesässä ei paljon nautittavaa ole säiden puolesta.

Vierailija
6/17 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä vain ja hetki kerrallansa, siitä lohdutuksen aina saat.

Vierailija
7/17 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sit tulee aina uus talvi ja kesä ja sen jälkeen talvi ja kesä ja talvi ja kesä ja ja ja.

Mitäs jos opettelisit elämään hetkessä.

Vierailija
8/17 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, varsinkin kun Suomen niin sanottu kesä on niin lyhyt että et ehdi kuin hätäisesti pieraista ja ollaan taas syksyn räntäsateissa.

Vierailija
9/17 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot just tommonen tyypillinen juntti, joka ei ole ksokaan mihinkään tyytyväinen. Aina jos joku asia on hyvin juuri sillä hetkellä, niin täytyy miettiä jotain ikävää asiaa. HUOH.

Vierailija
10/17 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on neljä vuodenaikaa ja on aina ollut. Että mä en kestä näitä marisijoita, ei voi tulla yllätyksenä nämä 4 vuoden aikaa??? JOs olette vuoden sisään Suomeen muuttaneita ulkomaalaisia niin sitten ymmärrän, muuten en todellakaan! Muuttakaa pois täältä jos on niin kamalaa.

Vierailija
11/17 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ahdistuneisuushäiriö ap? Kuulostaa nimittäin tosi oudolta..

Vierailija
12/17 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä mietit aiaka puoli vuotta edelle? Mietitkö keväisinkin syksyä, syksyisin kevättä ja sitä rataa? Miks ihmeessä et elä hetkessä? Ethän sä edes kesällä tiedä, oletko olemassa seuraavana talvena.. elä hetkessä! Itse nautin kesästä täysin rinnoin, oli säät mitä tahansa. :D

Vierailija
13/17 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja sitten sen talven jälkeen tulee taas kesä.

Elä hetkessä... se on hyvä neuvo.. sulta menee koko elämä ohi jos mietit aina vaan tulevaa.

Vierailija
14/17 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäkin olen 100 % kesänlapsi :)  Äitini kertoi, että alle kouluikäisenä saatoin itkeä kun kesä oli mennyt.....

Olen myös "aurinko riippuvainen", kun aurinko paistaa, paistaa valo myös mieleeni ja saan aivan eri fiileksen.

Pilvinen päivä on kuin varjo ilon yllä.

Mutta. Sisulla pitää mennä, kun muuta ei voi. Tänäänkin paistaa aurinko, vaikka onkin pakkasaurinko.

Vierailija
15/17 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä talvi ei ole ollut edes paha. Ainakin pk-seudulla on ollut nyt tämän vuoden puolisko tosi kuivaa säätä, paljon lunta, kirkasta, valoisaa, AURINKOISTA. Siis todella paljon kauniita aurinkoisia päiviä.

Nyt on valostunut tosi paljon, aikaisin aamulla on valosaa ja illalla vielä klo 18 aikaan valoisaa, jipii! Pian vaihtuu kesäaika. Nauttikaa elämästä! Elämä on kiinni aivan muista jutuista kuin säästä. Kesää kohti kuitenkin mennään. :)

Vierailija
16/17 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin, melkein joka vuosi sama ajatus. Ja kyllä, minulla on ahdistuneisuushäiriö :)  Mutta sen lisäksi, vihaan pimeää, kylmää ja loskasäillä sitä rumuutta kaikkialla.

Vierailija
17/17 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ajatus pimeästä syksystä ja talvesta alkoi ahdistamaan syyskuussa. Sitten aloin syömään D-vitamiinia 50 mg/vrk, eikä ole sen jälkeen enää pimeys haitannut. Polttelen kynttilöitä, saunon usein, ulkoilen ja nautin kun saa pukea paksut toppavaatteet ja silti tarkenee pakkasessa. Jos joku olisi kertonut tämän minulle muutama vuosi sitten, olisin hulluna pitänyt.