Olen kyllästynyt siihen että kun kerron uudelle kumppanille
Että olen työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveyssyistä, hän hylkää. Jatkossa aion väittää että olen töissä, ja joka aamu lähteä kirjastoon ja kahvilaan jos mies ei ole töissä. Onko tämä väärin?
Kommentit (9)
Etsi joku toinen työkyvyttömyyseläkeläinen ja yrittäkää saada taas itsenne työkykyisiksi yhdessä.
Siis missä vaiheessa se mies muuttaa luoksesi/muutat miehen luo, jos pitää kodin sijaan mennä kirjastoon muka-töihin?
Ei minua haittaisi. Mutta olenkin empaattinen ja elämää nähnyt komea mies stadista. Sellainen jota naiset kavahtavat.
Eikä mua haittaa, avioiduinkin sellaisen kanssa. Tosin olen nainen.
Eipä yllätä. Monet miehet shoppailee sellaista kaikin puolin täydellistä pakettia mitä sitten voi esitellä ylpeänä.
joillaki on vaikea käsittää että mitä tuo tarkoittaa. esim. minu mies ei ymmärrä. eräs ystäväni, joka kylläkin vasta menehtyi oli työkyvyttömyyseläkkeellä. kerroin tästä miehelleni nii hän haukkui ystäväni laiskaksi sossupummiksi. piti pikkune 'puhuttelu' pitää et mitä tämä tarkoittaa ja ettei tähä jouduta/päästä heppoisin peruistein.
Missä vaiheessa kerrot? Ikävä kyllä tuo pelästyttää useimmat, jos kertoo liian aikaisin.
Tottakai hylkää. Minkä ikäinen olet? Pystyisitkö skarpata?