Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt siihen että kun kerron uudelle kumppanille

Vierailija
15.03.2018 |

Että olen työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveyssyistä, hän hylkää. Jatkossa aion väittää että olen töissä, ja joka aamu lähteä kirjastoon ja kahvilaan jos mies ei ole töissä. Onko tämä väärin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hylkää. Minkä ikäinen olet? Pystyisitkö skarpata? 

Vierailija
2/9 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku toinen työkyvyttömyyseläkeläinen ja yrittäkää saada taas itsenne työkykyisiksi yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä vaiheessa se mies muuttaa luoksesi/muutat miehen luo, jos pitää kodin sijaan mennä kirjastoon muka-töihin?

Vierailija
4/9 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaisi. Mutta olenkin empaattinen ja elämää nähnyt komea mies stadista. Sellainen jota naiset kavahtavat.

Vierailija
5/9 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mua haittaa, avioiduinkin sellaisen kanssa. Tosin olen nainen.

Vierailija
6/9 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä. Monet miehet shoppailee sellaista kaikin puolin täydellistä pakettia mitä sitten voi esitellä ylpeänä.

Vierailija
7/9 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillaki on vaikea käsittää että mitä tuo tarkoittaa. esim. minu mies ei ymmärrä. eräs ystäväni, joka kylläkin vasta menehtyi oli työkyvyttömyyseläkkeellä. kerroin tästä miehelleni nii hän haukkui ystäväni laiskaksi sossupummiksi. piti pikkune 'puhuttelu' pitää et mitä tämä tarkoittaa ja ettei tähä jouduta/päästä heppoisin peruistein.

Vierailija
8/9 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa kerrot? Ikävä kyllä tuo pelästyttää useimmat, jos kertoo liian aikaisin.

Vierailija
9/9 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on sairaiden paratiisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi