MARIA VEITOLA yökyläilee persun peräkammarissa.ei OFFICIAL!!!
Kommentit (40)
Ensi kaudella ohjelman nimi on Maria Veitolan vittuiluvierailu.
Hirveä akka toi Maria! Kasva aikuiseksi.
En pysty enää katsoa tätä ilkeilyä.
Vierailija kirjoitti:
En pysty enää katsoa tätä ilkeilyä.
Sama täällä
Hyvä, Lauran lapsi alkoi dissaamaan :D "mä en tykkää lyhyestä tukasta". Lapsikin aistii ilkeän ihmisen. Maria muutenkin katsoo rumasti lasta.
Kantasuomalaisten tasa-arvo on Marialle toissijaista
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, Lauran lapsi alkoi dissaamaan :D "mä en tykkää lyhyestä tukasta". Lapsikin aistii ilkeän ihmisen. Maria muutenkin katsoo rumasti lasta.
:D :D :D
Naiivi maailmanparantaja. Suomi nyt vaan ei pysty tarjoamaan parempaa elämää kaikille siitä haaveileville.
Lapsi voisi olla hetken hiljaa. Huono kasvatus?
Vierailija kirjoitti:
Lapsi voisi olla hetken hiljaa. Huono kasvatus?
Samaa voisin sanoa Mariasta
Olisi mukava kuulla aikuisten keskustelua. Lapsi näyttää olevan Lauran äidillisyyden kulissi.
Maria ei sano sanaakaan tuolle iloiselle lapselle. Ei myöskään suostu hymyilemään, vaikka istuu samassa pöydässä pikkutytön kanssa. Koko ajan pitäisi potea maailman -tuskaa ja huono omatunto kun Suomessa juuri nyt ei ole sotaa. Hah-hah.! Iloiset vieraa tovat meiile aina tervetulleita.
Varsinaista teeskentelyä. Kylläpä on epäaidon oloinen perhe. hehheh esittämistä. Ärsyttävä kakara, kokoajan äänessä.
Tämä jakso ei ole onnistunut. Maria ei osaa ottaa tätä riittävän kepeästi eikä keskustelua oikein synny, sama oli Räsäsen kanssa (eli siis kun Marian ennakkoluulot ovat suurimmillaan) mutta siinä tapauksessa Räsäset pelastivat ohjelman. Väkinäistä. Ja Laura on yhtä ärsyttävä kuin aina, täynnä omaa kylmää erinomaisuuttaan.
Täällä persut masinoitu puolustelemaan. Jessus, en kestäisi hetkeäkään tuossa perheessä.
Siis eikö toi Veitola osaa olla asiallinen?? Tarvii koko ajan itse paasata siitä miten on niin eri mieltä Lauran kanssa jne. Ja kauhee iso asia tehtiin siitä artikkelistakin.