Vihaan kotitöitä niin paljon!!!
Eikä mulla ole edes lapsia vielä. Hyvä jos pari kertaa kuussa saa imuroitua ja laitettua tiskikoneen päälle. Olisipa rahaa palkata joku kodinhoitaja.
Olen yrittänyt kaikkia löytämäniä kikkoja ja taktiikoita, että tämä ei tuntuisi niin pakkopullalta, mutta ei se vaan ikinä auta. Pitäisikö vain luovuttaa...
Kommentit (6)
Pari kertaa kuussa imurointiahan on hyvin. Mutta musta siivous on helpointa kun siivoaa heti kun sotkua tulee, ei tarvii sitten kerralla tehdä kauheasti.
Odota vaan sitten kun niitä lapsia tulee niin sotkun määrä vaan lisääntyy. Tavaroita unohtuu eri tasoille, vaatteita pitkin lattioita, muroja ja maitoa ja kaikkea muuta sotkua pöydät ja lattiat täynnä....
Ja kuka tämän kaiken siivoaa.... No äiti!
Kun saat lapsen taloon, saat toisen lapsen (vähän isompikokoisemman) kaupanpäällisiksi.
Joten paras vaihtoehto pysyä sinkkuna ja lapsettomana. Silloin pysyy itsekin suht koht järjissään kotitöiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa kuussa imurointiahan on hyvin. Mutta musta siivous on helpointa kun siivoaa heti kun sotkua tulee, ei tarvii sitten kerralla tehdä kauheasti.
No niinhän se onkin, mutta jos toinen puolisko ei olekaan samaa mieltä asiasta. 😕
No,itse vihasin myös kotitöitä ja olen luonnostaan sotkuinen ihminen. Lasten saaminen helpotti,koska piti muutenkin mennä monesti sellaisella "pakko jaksaa!"ja "älä ajattele,tee"-asenteella. On vaan pakko tehdä,koska jos jättää tekemättä, se hankaloittaa arkea ja kotona on kurjaa olla. Hetken tuskaisuus tekemisestä on parempi kuin jatkuva tuskaisuus sotkusta. Joka päivä on pakko laittaa ne tiskit,järjestää,pestä koneellinen pyykkiä..
Sama täällä. Olen hinkannut tänään perusteellisesti vain yhtä keittiön kulmaa ja tuntuu ettei tule ikinä valmista.