Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kutsui nartuksi ensimmäistä kertaa...

Vierailija
15.03.2018 |

Miksi? Koska mulla vitu**aa, kun hän päättää vetäytyä kahen ja puolen tunnin päivä unille eikä vahdi lasta. Minä olen siis opiskelija, joka opiskelee kotihoidon tuella. Kello on puoli kahdeksan kohta ja minä pääsen vihdoin opiskelemaan.. Mulla on tosi tiukka aika taulu, 2 vuotta sais korkeintaan mennä tässä.

Heti ku mulla hieman kiehahtaa niin olen narttu. Ja yksivuotiaalle pojalle sitten sanotaan että "äiti on narttu."

Mulla ei ole omaa aikaa, koska ukko koko ajan nakkaa lasta mulle vaikka voisi vain katsoa sen perään.

Muutenkin olen alkanut kyseenalaistamaan koko suhdetta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon järkyttynyt tosta "äiti on narttu" -osasta.

Vierailija
2/11 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kauhee, miks sä oot tollasen kanssa yhdessä?!? Meidän tuttavaperheessä isä sanoo lapselleen että "äiti on tyhmä" jos perheen äiti on kieltänyt lastaan tekemästä jotain tms. ja mä oon oikeesti tosi surullinen tollasesta. Vanhempien pitäisi keskenään puhua jos on jotain erimielisyyksiä kasvatuksesta tai jotain mutta ikinä, ikinä, ei pidä puhua lapsen kuullen, että toinen vanhemmista on tyhmä tai jotain muuta vastaavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap

Vierailija
4/11 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sitten lisääntyä tuollaisen kanssa.

Vierailija
5/11 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä ja mun "opiskelut". Mitä, jos vaikka keskittyisit lapseesi joskus?

Vierailija
6/11 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, minä, minä ja mun "opiskelut". Mitä, jos vaikka keskittyisit lapseesi joskus?

Missä sanottiin ettei ap ole keskittynyt lapseen? Miksei isän tarvitse keskittyä lapseen?

Vierailija
7/11 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti sitten lisääntyä tuollaisen kanssa.

Kyseessä varmaan niitä yllätysraskauksia, jotka selvinneet vasta synnyttäessä.

Vierailija
8/11 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö mies töissä ja on nukkunut viime päivinä 4-5 tuntia yössä pysyen töissä hereillä vain unohtaen väsymyksen. Vai peräti ollut yön töissä. Nyt unen puutteesta kärsivä miehesi yrittää nukkua muutaman tunnin et voi itsekkyytesi vuoksi sallis sitä. Jos olet joskus ollut töissä tiedät opiskelun olevan kevyttä huvia sen rinnalla.

Vierailija
9/11 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Mitä enää odottelet.? Toimi.

Vierailija
10/11 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sanottiin ettei ap ole keskittynyt lapseen? Miksei isän tarvitse keskittyä lapseen?

Isä tekee varmaan pitkiä päiviä ja on loppuunajettu. Äitä makaa päivät kotona ja opiskelee jotain tyhjänpäiväistä huuhaa tutkintoa kun voisi käydä töissä.

Vierailija
11/11 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Oulusta?