Milloin miehen voisi päästää yökylään? Miehen työkaveri on monta kertaa pyytänyt miestäni itselleen yökylään.
Tälle naiselle ei kelpaa se, että hän tuliis meille kahville, vaan hän nimenomaan haluaa, että minä jään kotiin. Mitä olette mieltä, voiko 30-vuotiaan päästää yksin yökylään?
Kommentit (8)
Ne on meillä ihan kiellettyjä. Niistä voi saada vaikutteita ja sitten pitää luonnossa kokeilla. -ap
esim, ruokailuajoista ja nukkumaanmenosta niin kyllä minä sitten ehkä päästäisin.
Nuo filmit ja ehkä myös netinkäyttö vieraassa paikassa kyllä tosiaan pistävät miettimään. Kuka valvoo myös sitä, etteivät leiki esim. lääkärileikkejä? Nukkumaanmeno saattaa olla myös ongelmallista, näissä yökyläilyissä kun on usein se ongelma, että sängyssä riekutaan ja peuhataan yömyöhään eikä nukuta.
Kyllä minä sisnuna vaan pysyisin kovana ja kieltäisin tuollaiset, herraisä sentään. Vasta kolmekymppinen. Eihän se vielä tottele mitään, ei ainakaan jos ei ole kokajan vahtimassa.
JOspa saisit tämän naisen kuitenkin käymään teillä. Tai jos ei tule niin päästä mies vaan illaksi. Ja haet sitten sovitusti kotiin viimeistään kello 20.00.
NIh.
niin muista sitten että on korrektia laittaa mukaan vasullinen herkkuja. Vaikka mehukattia ja pullaa tai sipsejä. Että saavat sitten illalla rakentaa majan ja leikkiä eväsretkeä.
Yökyläily tunnetusti lisää sosiaalisia taitoja. Ethän halua, että miehestäsi tulee iän karttuessa epäsosiaalinen takertuja?
Viet hänet ja haet sitten muutaman tunnin kuluttua pois.
joka antaa karkkia milloin tahansa eikä piittaa perheen säännöistä! :-D