Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku n. 6-7v poika sohi minua bussissa jalkaan muovimiekalla koko matkan ajan, äiti ei sanonut mitään

Vierailija
15.03.2018 |

Äiti oli vaunujen ja pojan kanssa siinä bussin keskiosassa ja minä seisoin vieressä (bussi täynnä) Poika sohi minua nilkkoihin koko matkan vaikka sanoin monesti että lopeta. Äidillä oli kuulokkeet päässä ja naama kiinni älypuhelimessa eli häneen en saanut mitään kontaktia kun en ylettynyt koskemaan. Äiti näki kyllä mitä tapahtui. Hitto että oli rasittavat 25 minuuttia.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli poika oli niin lyhyt että ylettyi nilkkaa sohimaan, niin itse olisin varmaan seuraavassa sopivassa kurvissa "vahingossa" horjahtanut ja kolauttanut penskaa polvella.

Vierailija
22/28 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et kopauttanut äitiä olkaan että ottaa kuulokkeet pois ja sanonut että käskee lapsensa lopettamaan tökkimisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyypillinen suomalainen,ikinä ei asioille tehdä mitään,kitistään vain kahvi pöydässä tai mamma foorumilla

Vierailija
24/28 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit potkaissut poikaa vatsaan. Revennyt maksa opettaa kerrasta.

Ymmärrän, että jotkut on niin idiootteja, että kirjoittelevat tälläistä nettiin. Sitä en ymmärrä, että tällainen lapseen kohdistuva raaka väkivalta saa enemmän yläpeukutuksia kuin alapeukutuksia. Potkaista vatsaan?! Juuri tuollaisten tollojen takia, kuin te yläpeukuttajat olette, tässä maassa on aggressiivisia lapsia. Katsokaapa aiheesta pari tieteellistä julkaisua, väkivalta ei kasvata lapsia hyväksi, vaan asia on juuri päinvastoin!! Ne lapset, jotka pieksää tuolla mummoja ja ovat käytöshäiriöisiä, ovat itsekin saaneet kotona turpiinsa. Mitä isot edellä, sitä pienet perässä. Ja tähän on turha tulla vikisemään, että "kyllä muakin lyötiin lapsena mut ihan terve minusta silti tuli". No ei tullut, jos sun mielestä on ok lyödä puolustuskyvyttömiä lapsia! Ja sitten ei edes osata ajatella, että se on kiistattomasti haitallista.

Oon työskennellyt nuorien kanssa koko elämäni eikä tarvitse olla edes psykologi tajutakseen, että käytöshäiriöitä esiintyy lähes poikkeuksetta lapsilla, jotka ovat itse saaneet turpiinsa.

Vierailija
25/28 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan outoja tapauksia sitä näkee bussilla kulkiessa. Tänään äityli isojen rattaidensa kanssa bussissa möllötti keski-oven tukkeena, eikä tehnyt elettäkään siirtääkseen vaunuja sivummalle, poistujien tieltä. Ihmiset tunkivat väkisin vaunun aisojen ohitse, äidin vaan möllöttäessä tyhmänä.

Oliko riplan värinen. Nuo ovat pahimmasta päästä, tukkivat paikat ja möllättävät ja mölisevät kuin apinat.

Vierailija
26/28 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan äideillä puhelimeen tuijottaminen on tärkeämpää  kuin lastensa vahtiminen. Niin monet kerrat on tullut todistettua, että lapsi touhuaa omiaan, äidin tuijottaessa puhelintaan. Säälittävintä on se, kun lapsi kyselee äidiltä asioita ja äiti vaan tuijottaa puhelintaan, kiinnittämättä mitään huomiota lapseensa.

Vierailija
27/28 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit "lainannut" miekkaa ja kumauttanut sillä äitiä päähän. Sitten käskenyt laittaa poika kuriin!

Vierailija
28/28 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuu yläkerrassa tollanen häirikkö. Huutaa ja hakkaa aamusta iltaan, päivästä päivääb. Ikinä ei ole eauhaa tai saa nukkua aamulla. Vanhemmat riehuu ja huutaa mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä