Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-miehen oli tarkoitus kantaa minut sänkyynsä, ei jaksanut vaikka painan 60kg

Vierailija
15.03.2018 |

Jaksoi kantaa minua ehkä metrin ja laski maahan. Meni fiilikset täysin eikä mitään seksiä sitten tullutkaan.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes työturvallisuuslain mukaan ei saa nykyään nostaa noin isoa taakkaa.

Vierailija
42/52 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan eräs nainen ei voinut uskoa että jaksoin kantaa sitä kun pihalla nappasin sen syliin,oli vielä ihan normaalin kokoinen nainen.

Heitin sen sitten lumihankeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa mies...kyllä sitä ny 60kg pitää jaksaa kantaa. Minä jaksan vaikka rappusetkin ylös ku sänky on ylhäällä:) ja kun tietää saavansa seksiä ni voimat ainaki triplaantuu:)

Mies

Vierailija
44/52 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sinähän voimakkaana naisena olisit kantanut hänet sinne sänkyyn, vai kuinka.

Vierailija
45/52 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

upaa!

Vierailija
46/52 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihan todistetusti jaksan kantaa 62kg naista vaikka malminkartanon portaissa.. Muut naiset katsoivat kateellisena.

Vierailija
47/52 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tosi heikko, tai tekniikka heikko. Mikäli painopiste siirtyy liikasi tukipisteestä (vartalon keskilinjasta), menee tosi vaikeaksi. Tästä oli joskus telkassakin juttu, jossa noin 60kg nainen salilla kiusasi pullistelijoita pyytämällä nostamaan ja nojaamalla samalla painoaan taaksepäin, jolloin ei onnistunut (ei tarpeeksi isoa äijää ollut paikalla, mutta silloin ois tarvinnut olla todella pitkä ja lihaksikas, ettei painopiste siirry liikaa).

Vierailija
48/52 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 70 kg nainen voin kantaa mieheni 80 kg sänkyyn helposti. Ja hän minut. Välillä kannamme toisiamme reppuselässä tai sylissä pitkin asuntoa.

Vierailija
49/52 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä valitsit miehen väärältä palstalta - koitas vaikka happypankakkua, sieltä löytyy vahvoja miehiä .. ainakin minä oon vahva

Vierailija
50/52 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksoi kantaa minua ehkä metrin ja laski maahan. Meni fiilikset täysin eikä mitään seksiä sitten tullutkaan.

Ja sitten heräsit puoliksi syöty suklaalevy rinnuksillasi...?

Vierailija
51/52 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko tuollaisesta kanniskelusta jotain evolutiivista hyötyä?

Vierailija
52/52 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovakuntoinen mutta en mielelläni kantaisi ketään enkä varsinkaan tuolla tavalla spontaanisti ja himokkaasti, koska minulla on kaksi välilevyn pullistumaa lannerangassa ja en halua ottaa turhia riskejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä