Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen exän seksileluista

Vierailija
15.03.2018 |

Olen tapaillut miestä, jonka kanssa yhteiselo on sujunut paremmin kuin hyvin ja olen nauttinut joka hetkestä. Nyt mieltäni on alkanut vaivaamaan tapaus, jolloin selvisi miehen edelleen säilyttävän entisen tyttöystävänsä seksileluja (mm. erilaisia tappeja ja dildoja ja muita villejä varusteita ja välineitä). Mies jopa esitteli näitä minulle ja sanoi (vitsillä?) että "sä et varmaan halua käyttää tätä?" ja esitteli exänsä vibraattoria. Kerroin miehelle, että minua ei kiinnosta käyttää heidän yhteisiä lelujaan enkä halua tietää yksityiskohtia heidän seksielämästään ja mies vaikutti ymmärtäväiseltä ja pahoitteli ja sanoi ettei ajatellut yhtään. Tapahtuneesta on jo paljon aikaa, mutta mies säilyttää näitä leluja edelleen. Miksi? Ovatko ne lämpimiä muistoja eksästä? Aikooko hän käyttää niitä jonkun muun kanssa? Olen ilmaissut selvästi, että en ole aikeissa käyttää niitä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoo, että muuttaisit mielesi, tai pitää niitä siltä varalta ettei suhteenne kestä ja seuraava olisi suostuvainen käyttelemään niitä.

Vierailija
2/7 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ollut vinkki että tekin voisitte käyttää. Eli nyt vaan ehdotat että hankkii sinulle uudet lelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks pitää aina pitää kortsua lelujen päällä, niiin ne ei sillä tavalla merkkaannu.

Vierailija
4/7 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pitäisi heittää pois. Exän olisi pitänyt ottaa ne itselleen alunperin. Ei varmaan tiedä se exä, että miehellä on ne edelleen tallessa. Vaadi kunnioitusta sinua kohtaan. Todella ällöttävää. 

Vierailija
5/7 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne pitäisi heittää pois. Exän olisi pitänyt ottaa ne itselleen alunperin. Ei varmaan tiedä se exä, että miehellä on ne edelleen tallessa. Vaadi kunnioitusta sinua kohtaan. Todella ällöttävää. 

Minäkään en ymmärrä, että miksi ne lelut miehelle jäivät. Jos suhteenne on jo vakiintunut, niin ehdota että palauttaa ne eksälle tai hävittää. Yleensä en hyväksy sitä, että vanhan suhteen muistoja vaaditaan hävittämään, mutta jos haluatte omia leluja niin eiköhän ensin kannattaisi päästä eroon noista.

Vierailija
6/7 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin hyvästit, koska mies on todella, todella nolo.

Vierailija
7/7 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies vain ajatteli, ettei hyviä leluja kannata heittää pois. Ei vaan tajunnut, että sua saattais inhottaa toisten käyttämät lelut.

Henk. koht. itse voisin käyttääkin, jos ne desinfioi ja puhdistaa kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi