Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki jotka tuntee itsensä rumaksi, oletteko harkinnu ikinä kasvoleikkausta

15.03.2018 |

Ja siis ihan rehellisesti?! Itse voin ainakin sen myöntää että olen miettinyt usein nenäleikkausta vaikka olenki mies!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta nykyisin ajattelen että näin vanhemmalla iällä vain rahanhukkaa - maadun kuitenkin muutaman vuosikymmenen sisällä. Sillä olisi ehkä ollut merkitystä parisuhdemarkkinoilla, mutta koska näin 40 + ikäisenä en enää totta tosiaan lisäänny saatika tarvitse kenenkään ulkoista huomiota, on asia turha. Itselleni kelpaan kyllä, asia on menettänyt merkityksensä.

Vierailija
2/14 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäpussien poisto olis jotain 3500€ ja sairasloman tulonmenetykset päälle. Saavat jäädä naamaan vaikka rumat ovatkin.

Näytän vanhalta ja väsyneeltä mut on toi liikaa rahaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan kun luen sinun tuomitsevia viestejäsi niin ajattelen, että sinun naamaasi pitäisi ommella rumiluksen naama. Loppuisi se toisten ulkonäön arvostelu.

Vierailija
4/14 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Muuten naama on jees, mutta silmäpussit roikkuu rinnuksilla. Heti kun jostakin saan sen verran kerättyä rahaa, ne lähtevät. Kiitos isälle mahtavista geeneistä :D

5/14 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep tuo on yksi ongelma miksi en ole itsekkään mennyt koska aivan liia kallista. Mutta tässähän olikin kyse myöntämisestä. Eikä niinkään kuka on sen toteuttanu. Vaikka saavat nekin kertoa ketko on.

6/14 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö missä kohtaa oon arvostellu toisia?...

Vierailija
7/14 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotain kohotusta voisi tehdä, ellei leikkaukseen liittyisi niin paljon riskejä. Elämä on kivaa, en halua uhrata sitä jonkun naaman vuoksi.

Nuorena mietin mm. nenän leikkaamista vähän sirommaksi. Vanhempana ymmärsin, että kasvoni näyttäisivät todella omituisilta pienellä nenällä. Mittasuhteita kannattaa siis miettiä ja vaikka sovitella niitä "kauniita piirteitä" photoshopilla omaan kuvaansa. Se on voi yllättää. Tavalliset ihmiset voivat olla hurmaavia vikoineen päivineen.

Vierailija
8/14 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanparantaja kirjoitti:

Öö missä kohtaa oon arvostellu toisia?...

Useissa aiemmissa viesteissäsi, senkun menet lukemaan viestihistoriaasi.

Vierailija
9/14 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuluomet ja kaksoisleuka lähtis pois.

Jos olisi varaa.

Ajattelin kosia Jari Sillanpäätä.

Jospa hän sitten ennen häitämme maksaisi minun plastiikkakirurgimaksut.

Vierailija
10/14 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Aina on kuitenkin löytynyt mies, jonka mielestä olen ihana, joten olen päätellyt että näen itseni jotenkin vääristyneesti ja olen korostetun ankara peilikuvalleni.

Vierailija
11/14 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoissa on kokonaisvaltaisesti ongelmaa, joten en usko muuttuvani leikkauksellakaan kauniisti. Lisäksi arpeni paranevat hitaasti ja saan kaikkia komplikaatioita. Eli en ole edes uskaltanut harkita.

Vierailija
12/14 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voittaisin jostain suuren summan rahaa niin varmaan ekaksi ottaisin loparit töistä ja suuntaisin plastiikkakirurgille.

Miehenä hankkisin hiustensiirron ja ehkä jotain leukaimplanttia ja ihon siloittelua.

Vierailija
13/14 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt sen verran, että olen päättänyt olla tekemättä. Olen pärjännyt tähänkin asti tällä ulkonäöllä, ihan itsenäni. 

Vierailija
14/14 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikkuluomet ja kaksoisleuka lähtis pois.

Jos olisi varaa.

Ajattelin kosia Jari Sillanpäätä.

Jospa hän sitten ennen häitämme maksaisi minun plastiikkakirurgimaksut.

Tuskin hän niistä välittäisi, kosimaan vaan!

Niin...olethan sä mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi