Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveileeko kaikki naiset isosta?

Vierailija
13.03.2018 |

Tuli tuota toista keskustelua lukiessa mieleen tämä. Onko tuo ison saaminen siis kaikkien (tai ainakin enemmistön) naisten haave vai onko olemassa sellaisia, joille tuo ei ole erityisen suuri fetissi? Vastatkaapa naiset, kiitos!

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tuota toista keskustelua lukiessa mieleen tämä. Onko tuo ison saaminen siis kaikkien (tai ainakin enemmistön) naisten haave vai onko olemassa sellaisia, joille tuo ei ole erityisen suuri fetissi? Vastatkaapa naiset, kiitos!

Kyllä uskon, että suurin osa siitä haaveilee, mut pitää haaveen visusti omana tietonaan, ettei aiheuta miehille mielipahaa. Käytännössä isoa saa kuitenkin aika harvoin.

Vierailija
2/61 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile. Omiin mittoihin sopiva parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haaveile.

Eikö mielestäsi palstalla ole tarpeeksi varvottu aihetta? 19 245 muuta munanmittailuketjua ei riittäneet?

Sen lisäksi kysymys on täysin toivoton, koska

”minulla on tosi iso” ja ”miehelläni on tosi iso” ja ”minulla on pieni enkä siksi kelpaa parisuhteeseen” kertovat kuinka kukaan nainen, joka väittää muuta kuin koko on kaikki kaikessa -mantraa, valehtelee.

Joillekin se tuntuu olevan kaikki kaikessa, toisille yhdentekevää ja monille ajatuksen tasolla sekä visuaalisesti kiihottava, mutta ei käytännössä laisinkaan merkittävä juttu.

Vierailija
4/61 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen kovasti ja jos haluan masturboidessa nopeasti laueta ajattelen isoa. Mutta käytännössä en halua mihinkään kokeiluihin lähteä. Kaikkea ei elämässä voi saada eikä pidäkään voida.

Vierailija
5/61 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet toivovat tiukkaa pillua. Se vaan tuntuu fyysisesti paremmalta. Pieni kalu väljässä pillussa ei ole hyvä.

Vierailija
6/61 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile. Keskikokoinenkin kalubriittä tuottamaan kipua tietyissä asennoissa.

Nautin paljon miehestä, joka kykenee pitkittämään laukeamista ( yhdyntä kestää 30 min - 1 tunti), joka on kokelunhaluinen ja joka on valmis tyydyttämään naisen. Tulen yhden session aukana useita kertoja

Vierailija
7/61 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua isoa. (Ap voisi muuten googlata, mikä on fetissi.) Haluan sopivan kokoista, mukavan helposti käsiteltävää. Haluan miehen, joka tykkää seksistä ja jolle naisen nautinto on tärkeää. No mikä pituus? Esim. 17 - 18 cm on täydellinen. Saa olla lyhempikin. Ei naisen sormen paksuinen vaan paksumpi. Liian iso olisi ikävä, pelkäisin että tulisi repeämähaavoja limakalvoille. Olisi inhottavaa, kun se olisi liian pitkä ja sattuisi kun sitä yrittäisi pohjaan asti.

Vierailija
8/61 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haaveilen, haluaisin edes kerran kokeilla oikein isoa. Mutta haaveilen myös lottovoitosta, enkä senkään eteen tee mitään. Käytännössä kuitenkin iso olisi helpommin saatavilla kuin rahallinen jättipotti.

Joten käytännössä riittää normaalikokoinen paremmin kuin hyvin, siinä kuin nykyinen elintasonikin. Haaveet on haaveita.

Vierailija
9/61 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt sillai koko ajan ole mielessä, vaikka penis onkin ajatuksissa päivittäin. Se iso vilahtaa mielissä silloin, kun oikeen hirveesti haluttaa ja muistaa jonkun erityisen ison siittimen.

Tykkään valtavasti kaikenkokoisista peniksistä. Jos mies on kaikin tavoin taitava seksipuuhissa ja muutenkin cool, niin ei se peniksen koko ole niin tavattoman tärkeä kuin miehet kuvittelevat. Se on vain kiva lisäbonus.

Vierailija
10/61 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haaveilen, haluaisin edes kerran kokeilla oikein isoa. Mutta haaveilen myös lottovoitosta, enkä senkään eteen tee mitään. Käytännössä kuitenkin iso olisi helpommin saatavilla kuin rahallinen jättipotti.

Joten käytännössä riittää normaalikokoinen paremmin kuin hyvin, siinä kuin nykyinen elintasonikin. Haaveet on haaveita.

Tuo oli hyvin ja aikuismaisesti kirjoitettu. Minäkin haaveilen isosta, mutta tyydyn pienehköön.

Vierailija
11/61 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se. Siksi kai iso osa naisista ei saa yhdynnässä orgasmia. Syy liian pieni muna tai laukeaa liian äkkiä, Pahimmissa tapauksessa molemmat.

Vierailija
12/61 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kokea erityisen paksun. Jätkät mittailee pituuksia, mutta ei sillä ole suurta merkitystä, mitä nainen tekee yli 18 senttisellä mehupillillä?isolla terskalla ja varren reilulla paksuudella se paras nautinnollinen tuntemus saavutetaan, kunhan on kosteutta riittävästi, eikä heti aleta täysillä jyystään, vaan annetaan pillulle aikaa tottua isoon kyrpään ja naisen on kiva puristella sitä pillunsa lihaksilla, sekin kiihottaa, ainakin mua, kunhan jätkä pysyy alkuun paikoillaan.

Tämä on siis vain minun mielipiteeni.

Vierailija
13/61 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoh, kaikki ei laukea yhdynnässä esim. koska tarvitsevat erittäin intensiivistä kiihotusta klitorikselle. Siinä ei auta munan koko eikä yhdynnän pituus. Itse olen yksi näistä ”onnettomista”. Haluaisinko pystyä laukeamaan pelkällä panolla? Kyllä! Nautinko panosta? Kyllä! Onko ihanaa laueta yhdynnässä kun saa klitoris tarvitsemansa samalla? VOI KYLLÄ!

Vierailija
14/61 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa haaveilee, mutta valitettavasti vain harva saa kokea.

Tämän vuoksi isomunaisilla on niin paljon kysyntää. Pieneen tyydytään, jos mies on muuten mukiinmenevä.

Vierailija
15/61 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoh, kaikki ei laukea yhdynnässä esim. koska tarvitsevat erittäin intensiivistä kiihotusta klitorikselle. Siinä ei auta munan koko eikä yhdynnän pituus. Itse olen yksi näistä ”onnettomista”. Haluaisinko pystyä laukeamaan pelkällä panolla? Kyllä! Nautinko panosta? Kyllä! Onko ihanaa laueta yhdynnässä kun saa klitoris tarvitsemansa samalla? VOI KYLLÄ!

Ihana nainen kiitos kommentistasi, yhtyisin mielelläni sinuun ja haluaisin että panisit minua.

Vierailija
16/61 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani naiset eivät toden totta keskustele koskaan teemasta, että haaveilisivat isosta peniksestä. Aikaisemmin en itsekään erityisesti haaveillut isosta.

Sitten aloin seurustelemaan mieheni kanssa, jolla on minulle mieluinen paksu ja pitkä varustelu, niin en kyllä isommasta enää haaveile ja tyytyväinen olen mieheni isoon varusteluun. Pakko sanoa, että iso penis voi olla addiktoiva kokemus, koska se tuottaa takuuvarmasti naiselle tyydytyksen.

Vierailija
17/61 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua isoa. (Ap voisi muuten googlata, mikä on fetissi.) Haluan sopivan kokoista, mukavan helposti käsiteltävää. Haluan miehen, joka tykkää seksistä ja jolle naisen nautinto on tärkeää. No mikä pituus? Esim. 17 - 18 cm on täydellinen. Saa olla lyhempikin. Ei naisen sormen paksuinen vaan paksumpi. Liian iso olisi ikävä, pelkäisin että tulisi repeämähaavoja limakalvoille. Olisi inhottavaa, kun se olisi liian pitkä ja sattuisi kun sitä yrittäisi pohjaan asti.

Mainitsemasi 17-18cm on kuitenkin jo huomattavasti keskiarvoa (14cm) isompi.

Vähän sama kuin mies sanoisi, että ei tykkää naisella isoista rinnoista, mutta D-kuppi olisi täydellinen :)

Vierailija
18/61 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile isoa vaan kahta tai kolmea vierasta kalua yhdessä ja erikseen. Mieheni saisi olla mukana kanssa. Mieheni kiusaa minua kun olen riittävän kiihoittuneena että haluasinko juuri nyt kahta kalua ja vastaan  että nyt käy kaikki  ja haluan. Mieheni siis suostuisi tähän fantasiaan.

Vierailija
19/61 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se liian iso on haitallinen naisille.

Vierailija
20/61 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso, ei sellaista olekaan. On vaan taitamattomia miehiä jotka eivät osaa käyttää isoa penistään. Valitettavasti harvalla sellainen herkku housusta löytyy, siis pituutta riittävästi ja paksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme