Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä iskijästä eroon korkeakoulussa

Vierailija
13.03.2018 |

Oon siis varattu mutta yks häiskä koko ajan pörrää mun ympärillä, ja sen näkee sadan metrin päähän, että on lääpällään muhun. Oon etäinen, enkä kiinnitä koko ukkoon huomiota, mutta en halua olla ihan mulkkukaan. Mies ei tiedä että olen varattu (selkeästi). Ärsyttää!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkisormuksen käyttäminen on aika normaali tapa etäännyttää kiinnostuneita henkilöitä.

Vierailija
2/11 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaan ohimennen kertoisit olevasi varattu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano joskus kaverillesi tämän henkilön ollessa lähellä, että menet tänään puolisosi kanssa elokuviin tms. Yritä vihjata hänen kuullen, että olet varattu. Jospa hän sitten lopettaisi. Hän on ehkä kuvitellut, että sinäkin olet ihastunut. 

Vierailija
4/11 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että oon vuosien varrella saattanut näyttää kiinnostusta. Tullut vastaan, katsonut silmiin. Mulla on se tapa vaan, että oon ukkojen kanssa helposti kaveria. Naiset (90%) ei tuu toimeen kanssani ja mä en niiden, vaikka kuinka yritän. Kavereita ei ole yliopistossa ja miehelle puhuin jo sormuksesta, mutta meillei oo aikomusta kihloihin/avioon vielä, vaikka suhdetta takana jo vuosia. Niin pitääkö mun feikata kihlautumista, jos en sitä oo. JA näitä iskijöitä on muitakin, mutta tää yks on ihan mahoton. Vituttaa koska en halua muita ukkoja ja jos tosta ero tulisi niin en todellaka ottas ketään uutta tyyliin vuoteen/ vuosiin.

Vierailija
5/11 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täysin oma vikasi tilanne kerta et ole sanonut että olet varattu eikä kiinnosta. Mistäs se toinen voisi muuten tietää.

Vierailija
6/11 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että oon vuosien varrella saattanut näyttää kiinnostusta. Tullut vastaan, katsonut silmiin. Mulla on se tapa vaan, että oon ukkojen kanssa helposti kaveria. Naiset (90%) ei tuu toimeen kanssani ja mä en niiden, vaikka kuinka yritän. Kavereita ei ole yliopistossa ja miehelle puhuin jo sormuksesta, mutta meillei oo aikomusta kihloihin/avioon vielä, vaikka suhdetta takana jo vuosia. Niin pitääkö mun feikata kihlautumista, jos en sitä oo. JA näitä iskijöitä on muitakin, mutta tää yks on ihan mahoton. Vituttaa koska en halua muita ukkoja ja jos tosta ero tulisi niin en todellaka ottas ketään uutta tyyliin vuoteen/ vuosiin.

Jos se kysyy kuulumisia, niin kerro vaikka mitä puuhastelitte miehesi kanssa edellisenä päivänä.

Vierailija
7/11 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei tunneta onneksi ees toisiamme. Emme edes  tiedä nimiä. Huomaan vaan että laitoksella koko ajan tulee lähelle ja katsoo "sillai". U know. Enkä oo tietosesti flirtannut, mut en osaa olla mikään mulkkukaan kellekään syyttä.

Vierailija
8/11 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon siis varattu mutta yks häiskä koko ajan pörrää mun ympärillä, ja sen näkee sadan metrin päähän, että on lääpällään muhun. Oon etäinen, enkä kiinnitä koko ukkoon huomiota, mutta en halua olla ihan mulkkukaan. Mies ei tiedä että olen varattu (selkeästi). Ärsyttää!

- sanot sille suoraan, että ei kiinnosta

- ukkosi voi sanoa hänelle

miehissä riittää epätoivoisia.

Vierailija
9/11 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla sä pääset siitä eroon kuin yliopistossa tai Kemijärven ammattiopistossa. Ei se tapa ole mitenkään erilainen, vaikka amkssa oletkin.

Vierailija
10/11 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai menen sanoo Ukolle että oon varattu vaikken tunne koko tapausta. Oon yrittäny olla epämiellyttävän näkönen mut se vaa lisää vaan mun viehättävyyttä

Vierailija
11/11 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päivä ukkosi "tuo" sinulle jotain mitä olet unohtanut kotiin