Iltapaskan toimittelija teki taas jutun palstan ketjusta
Listataanpa tähän syitä miksi iltapaska on niin ala-arvoinen lehti niin toimittelija voi tehdä jutun siitä.
Kommentit (35)
Niiden urheilutoimitus on luokattoman huono.
Eivät usein edes tarkasta "uutistensa" todellisuuspohjaa.
Täälläkin niin iso osa pelkkää provoilua, että on aika noloa kun niitä viestejä sitten nostetaan totena jonkun lehden juttuun. Noloa siis sille lehdelle ja sille toimittelijalle, ei niinkään provoilijalle, koska sehän on just sen provoilun suola, saada paljon huomiota.
Entä sitten? Media siteeraa toista mediaa. Kummankin tasosta saa jokaisella olla oma mielipiteensä.
Vierailija kirjoitti:
Niiden urheilutoimitus on luokattoman huono.
Varsinkin Marko Lempinen :D Kirjoitti olympialaisten ekan kisapäivän jälkeen miten Norja on mennyttä näissä kisoissa. JepJep, veivät 39 mitalia Koreasta...
Minäkin heitin tuohon uutisoituun valheellisen luvun. Toimittelija vielä uskoi.
Hei, mä pääsin lehteen.
Medialukutaidosta ainakin saisi hyvän jutun. Kaikki netissä on totta ja kaikki eri katsantokannat saavat yhtä paljon palstatilaa etenkin moderoidulla palstalla.
Urheilutoimitus on käytännössä kuopattu 10 vuodessa. Jo nyt robotit tekevät itsestäänselvyyksistä nopeasti uutiset. Ja tuollaisista pari lukua ja pari nimeä vaativista uutisista robotilla ei ole mitään ongelmia suoriutua.
Kertoo Iltalehden journalismin tasosta. Tuskin kukaan kunnianhimoinen ja ammattitaitoinen journalisti hakeutuu sinne töihin.
Siitä pitkän pitkästä vanukasketjusta tehtiin juttu lehteen. Mä olin heittänyt pitkän viestin ihan vaan vilkkaasta mielikuvituksestani ja se päätyi siihen juttuun. Kyllä sai makoisat naurut.
Taattua tutkivaa journalismia taas. Voi röhnöttää työpisteelle, ryypätä kahvia ja taputella omaa ammattiylpeyttä.
Aika moni teistäkin taisi klikata jutun auki ja tukea kyseisenlaista "journalismia".
Niin. Ne tekee semmosia juttuja, joita ap. ja muut kriittiset lukeekin. Ihan sama mitä mieltä ollaan, jos kuitenkin luetaan.
Toimittajat varastavat täältä juttuja, näyttelijät varastavat täältä juttuja, kirjoittajat varastavat täältä juttuja.
Aina joku hyödyntää toisten viestejä omiin tarkoitusperiin.
Mitä täältä on nostettu? En aio mennä lehden omille sivuille lisäämään klikkauksia.
Toimittelijat varastavat juttuja milloin mistäkin.