Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies oppia pitämään ihokarvoja seksikkäänä?

Vierailija
13.03.2018 |

Juttu on niin että koko parisuhteemme ajan olen sheivannut. Mutta atooppinen ihoni ei kestä sitä enää, kuten ei myöskään mitään sokerointia. Olen myös utelias tietämään miltä näytän luonnollisessa karvoituksessa: tajusin että en tiedä sitä, koska heti kun karvat alkoi teininä kasvaa niitä alettiin vähintäänkin trimmata.

Tapanko nyt tällä seksielämämme? Olen yrittänyt tehdä tästä miehelle seksikkäämpää esim. antamalla sen ennen seksiä katsella miten öljyän häpykarvani. Kainalo- ja säärikarvoista mies ei piittaakaan tuon taivaallista, mutta posliinista se tykkäsi. Olen kyllä sanonut että mirriä ei tarvitse nuolla jos ei tahdo, kun en ole itse ikinä niin hirveästi siitä välittänyt, saavana osapuolena siis. Mies saa kyllä suuseksiä runsaasti.

Itse olen jo alkanut tykätä karvoistani joten vaikka iholleni sopiva poistometodi löytyisi, en tahtoisi enää ottaa sitä käyttöön. Minusta tuntuu paljon naisellisemmalta ja seksikkäämmältä öljyttyine karvoineni kuin paljaana. Mutta tietysti pitkässä suhteessa mielellään huomioisi kumppaninkin mieltymyksiä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/11 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset miehet pitävät viiksekkäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5W40?

Vierailija
4/11 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän voi kustantaa sulle karvojen laserpoiston

Vierailija
5/11 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on ihan vaan laiska sheivaamaan ja aina yhtä haluttava, karvoilla tai ilman. Sulla on hyvä syy olla sheivaamatta, jos se on miehelle ongelma, niin JSS.

Menikö oikein toi lyhenne, olen uus täällä?

Vierailija
6/11 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi oppia, mutta sen pitäisi itse sitä haluta ja olla avoin.

Vierailija
7/11 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän voi kustantaa sulle karvojen laserpoiston

Juurihan aloituksessa sanoin että olen alkanut tykätä karvoista. Minun tavoitteeni olisi että mies pitäisi niitä yhtä seksikkäinä kuin itse olen alkanut pitää.

-ap-

Vierailija
8/11 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko tummat vai vaaleat, jos jalat näyttää rekkamiehen koivilta niin eipä se kovin seksikästä ole.

Vastaavasti esim erittäin karvainen mies, tuskin sekään kaikkia kiihottaa

Vierailija
9/11 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun taas pitäisi oppia pitämään omia karvoja seksikkäinä. Tässä joskus vähän siistin kalun vartta ja palleja, kun se sileä kosketus miellyttää ja kiihottaa. No, vaimo kuitenkin ilmaisi, että karvoilla olisi parempi, ihan tuntuman ja ulkonäön puolesta, joten kasvakoot sitten takaisin.

M48

Vierailija
10/11 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖLJYÄT häpykarvasi???

Vierailija
11/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko nainen oppia pitämään selkäkarvoja seksikkäänä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi