Mitä kaikkea teette pytyllä istuessanne? Jotain tuottavaa vai pelkkää ajankulua?
Jos siis ei ole kiire minnekään, niin luetko lehtiä, teetkö sanaristikoita, meikkaatko, puhutko puhelimessa, oletko netissä/somessa, hoidatko sähköposteja tms. työasioita?
Kommentit (33)
Nytkin istun töissä kiky-paskalla. Päivän päätteeksi varttitunnin istunto, jolloin voi lukea iltalehdet ja av:n. Kiitos Sipilä kikytauostani!
Vierailija kirjoitti:
Ummetus on hyvin yleinen vaiva. Ei sellaisesta pitäisi ketään pilkata.
Mulla on usein ummetusta mutta ei mulla silti kestä vessassa paria minuuttia pidempään. Jos kakka ei tule niin en mä jää siihen puoleksi tunniksi yrittämään vaan nousen ylös ja yritän myöhemmin uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaan tai luen.
Mitäs pelaat? Fudista....?
Hevospooloa!
Mä keskityn aina siihen mitä teen, en istuskeluun, vaan väännän paskaa suoli soikeena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on usein ummetusta mutta ei mulla silti kestä vessassa paria minuuttia pidempään. Jos kakka ei tule niin en mä jää siihen puoleksi tunniksi yrittämään vaan nousen ylös ja yritän myöhemmin uudestaan.
Ihanaa, että ei ole enempää haittaa. Kaikilla ei ole asiat yhtä hyvin. Ummetus voi olla suorastaan järkyttävän kivulias vaiva ja vaatia pitkiä istuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että ei ole enempää haittaa. Kaikilla ei ole asiat yhtä hyvin. Ummetus voi olla suorastaan järkyttävän kivulias vaiva ja vaatia pitkiä istuntoja.
Syö magnesiumia tarpeeksi. Jo lentää paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö magnesiumia tarpeeksi. Jo lentää paska.
Itselläni ei ole ummetusta. Mutta jos ongelma olisi helposti hoidettavissa, sitä ei esiintyisi ollenkaan.
Miksi joku istuisi pytyllä niin kauaa, että kerkeäisi edes muuta tehä kuin paskoa tai kusta? Loppu aika menee pyyhkimiseen.
Eikö teitä haittaa istua siinä ahteri levällään? Vai onko tässä ummetus kyseessä.
Vessa ei muutenkaan ole mikään kiva hengailupaikka.
kakka tulee nopeempaa kun pissa joten kun pissaan, ajattelen vain hetken joitain asioita ennenkuin alan pyyhkiä. kakatessa ei kerkeä ajatella. Joskus oli ummetusta 3 tuntia väänsin lusikan kanssa pois. pari kertaa käynyt noin. Lapsena luin aku ankkoja. Joskus käytin älypuhelinta mutta jotenkin oksetti hiplata sitä samalla silloin kuin siis kakka tuli vähän hitaampaa. pissatessa joskus jumpata häpylihaksia. usein myös heilutan varpaita.
on välillä ikävä niitä hetkiä kun toimitus kestää sen 10 minuuttia. siinä ihminen on jotenkin rauhassa. asioillansa. ja se tyytyväisyys kun on hetken aikaa antanut kakan valua ja välillä punnannut. tulee kevyt olo.
Vierailija kirjoitti:
Katson p ornoa ja r unkkaan
m/n?