Missä ne kaikki sinkkumiehet luuraa?
Suomi24 treffit on ainakin ihan kuollut paikka.Ainoat ketä siellä on ovat varattuja.Tinderiin en mene.Onko muita nettideitti paikkoja jossa olisi porukkaa? Ja vielä vapaitakin.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Suomi24 treffit on ainakin ihan kuollut paikka.Ainoat ketä siellä on ovat varattuja.Tinderiin en mene.Onko muita nettideitti paikkoja jossa olisi porukkaa? Ja vielä vapaitakin.
Sinkkumiehet ei tarvi naisia enää. Robotit tekevät tuloa ja sitä kaavaketta ei jaksa kantaa mukana jos piparia natsaa. meetoot ja muut jutut on ajanut meidät pois robotiikan pariin.
Odottelen täällä kotona jos vaikka joku tulisi soittamaan ovikelloa ja hakemaan ulos leikkimään.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin happypancakessa. Olen eronnut, ja lapseton.
M35
En tee elettäkään naisen suhteen joka ei katso silmiin ja hymyile. Vielä kuljen yksin vaikka ikää alkaa olla kohta 40.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat sinkkumiehet löytyy lähikaupasta, koiran kanssa lenkkeilemästä ja punttisalilta. Naisen on helppo sieltä vaan valkata mieleinen. Miehet ovat lopettaneet lähestymisen meetoon ja median syyllistämisen vuoksi. Jos kaipaat jännitystä ja vauhtia niin lähibaarista saa niitä toisenlaisia miehiä.
Valitse sun myrkky.
Mitä olen yrittänyt niin kaikilla on ollut sormus tai ovat paenneet paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaat sinkkumiehet löytyy lähikaupasta, koiran kanssa lenkkeilemästä ja punttisalilta. Naisen on helppo sieltä vaan valkata mieleinen. Miehet ovat lopettaneet lähestymisen meetoon ja median syyllistämisen vuoksi. Jos kaipaat jännitystä ja vauhtia niin lähibaarista saa niitä toisenlaisia miehiä.
Valitse sun myrkky.
Oletko pyytänyt puhelinnumeroa tai kysynyt ulos? Monta kertaa minua on lähestynyt nainen joka keskustelee hetken ja lopuksi seisoo vain odottaen, että minä pyytäisin häntä ulos/numeroa.
oma vikanne kirjoitti:
En tee elettäkään naisen suhteen joka ei katso silmiin ja hymyile. Vielä kuljen yksin vaikka ikää alkaa olla kohta 40.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Zoosk.
Heya.
oma vikanne kirjoitti:
Suosittelen käymään ahkerasti ulkomailla tai muuttamaan Suomesta pois. On nimittäin hämmentävää huomata, kuinka ystävällisiä, avoimia , naisellisia ja iloisia naiset voivatkaan olla kun on aikansa ensin katsellut näitä naama norsunvitulla suurissa vaatteissa kulkevia ylipainoisia kouvolatukkaisia uusfemakkoja joiden keino voimaantua on mollata omia miehiään nettifoorumeilla.
Miehet pelottaa minua. Olen varmaan loppuelämän sinkku.
N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitse sun myrkky.
Oletko pyytänyt puhelinnumeroa tai kysynyt ulos? Monta kertaa minua on lähestynyt nainen joka keskustelee hetken ja lopuksi seisoo vain odottaen, että minä pyytäisin häntä ulos/numeroa.
En ole ehtinyt kuin small talkkia aloitella niin mies on tehnyt selväksi ettei kiinnosta, esim. vastaten lyhyesti/jättänyt vastaamatta ja kääntyy poispäin. Eikai siinä enää kannata olan yli huhuilla että kiinnostaisikos kahvit joskus.
Vierailija kirjoitti:
N24
Näetkö oman isäsi miehissä? Vai etkö tuntenut isääsi?
Vierailija kirjoitti:
oma vikanne kirjoitti:
Suosittelen käymään ahkerasti ulkomailla tai muuttamaan Suomesta pois. On nimittäin hämmentävää huomata, kuinka ystävällisiä, avoimia , naisellisia ja iloisia naiset voivatkaan olla kun on aikansa ensin katsellut näitä naama norsunvitulla suurissa vaatteissa kulkevia ylipainoisia kouvolatukkaisia uusfemakkoja joiden keino voimaantua on mollata omia miehiään nettifoorumeilla.
No mitähän kertoo suomalaisista miehistä että heille kelpaa vain nämä norsunvitulla olevat pulskat naiset jotka vaan haukkuvat heitä? Johanna Tukiaisellakin on miehiä riittänyt.
Sitten on meitä hoikkia tavallisia sinkkunaisia jotka viihtyy ihan kotosalla puuhastellen ja ikinä ei pääse edes treffiasteelle kenenkään kanssa vaikka kuinka yrittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitse sun myrkky.
En ole ehtinyt kuin small talkkia aloitella niin mies on tehnyt selväksi ettei kiinnosta, esim. vastaten lyhyesti/jättänyt vastaamatta ja kääntyy poispäin. Eikai siinä enää kannata olan yli huhuilla että kiinnostaisikos kahvit joskus.
Jotkut miehet saattavat olla ujoja. Kannattaa mennä nopeasti asiaan ensi kerralla. Mä olen yleensä kysynyt naiselta melko nopeasti puh numeroa jos katseita on vaihdettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zoosk.
Heya.
Zooskissa ainakin on melkein puolet naisista aasialaisia (näin siis miesnäkökulmasta). Liekö sama juttu myös toisinpäin...
Ne on lopettaneet yrittämisen kun vastaukseksi aina saa jotain "keksippä joku muu kysymys" tai jotain muuta luonnevikaisten negaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oma vikanne kirjoitti:
No mitähän kertoo suomalaisista miehistä että heille kelpaa vain nämä norsunvitulla olevat pulskat naiset jotka vaan haukkuvat heitä? Johanna Tukiaisellakin on miehiä riittänyt.
Sitten on meitä hoikkia tavallisia sinkkunaisia jotka viihtyy ihan kotosalla puuhastellen ja ikinä ei pääse edes treffiasteelle kenenkään kanssa vaikka kuinka yrittäisi.
Kannattais joskus käydä muuallakin ja ottaa kontaktia niihin miehiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Näetkö oman isäsi miehissä? Vai etkö tuntenut isääsi?
Mitä mun isäni tähän liittyy? En näe ja isäni on vieläkin yhteyksissä. Mulla on ollut kaksi epäonnistunutta suhdetta. Siksi pelkään enää tutustua kehenkään.
Valitse sun myrkky.