Kelalaisten hätävarasto?
Heippa te aktviimallit ja kuntoutustuen yms kela tukien saajat. Paljon on teidän hätävarasto ? Mä järkytyin tosta toisesta ketjusta noista summista joten olisi mukava nähä mitä pitkään kelan tuilla tai aina olleet, onko teillä säästöjä?
Kommentit (12)
Kelaisten kannattaa nostaa käteiseks kaikki säästöt
pitkäaikaistyöttömän kenkälaatikosta löytyi 10 000 hätävara säästöjä jos vaikka toimeentulo lakkautetaan
Kelalainen pystyy säästään vuodessa oikeesti tosi paljon. oikeesti. yritä keksiä itselles kaava että elät oikeesti ja käytät rahaa vaan puolikkaalla summalla mitä saat kelarahoista. ensvuoden tammikuussa oot jo rikas. Se vois vaikka sun uus työ tai harrastus kun ei oo muutakaan. Kokeilla selviytyä tommosella summalla. siinä joutuu käyttään päätä, logiikka ja tiedonhakua. voit lisä cv sitten että harrastit elämää 200 eurolla kuussa yhden vuoden . eli Survivor meininkiä. Se kertoo että oot tosihyvä selviytyjä ja nokkela ;)
22000e ja viranomaisille näkymättömissä sinoituksissa 15000e
Vierailija kirjoitti:
näkymätön sijoitus? kerro lisää!
Viranomaisille näkymätön.
Eli ei perinteisiä osakkeita/rahastoja tai vastaavia.
Esimerkiksi fyysinen kulta.
ooo... niinhän ne panttilainaamossakin sanoo että kulta on semmonen jonka arvo pysyy. tai et se kannattaa. Millasta kultaa sä hankit? Onks kullalla joku juttu et saisit tehtyä sillä voittoakin?
Mulla Kelan mielestä liian kallis asunto on syönyt viimeisen 1,5v aikana ne vähät säästöt mitä olin saanut kasaan. :( Nyt mennään kuukausittain kädestä suuhun. Välillä saa jonkun 50-100e säästettyä ja sitten tulee menoja taas.
käy rohkeasti vaan jokasessa eri seurakunnan leipäjonossa jos paikkakunnalisi on. myös ilmaiset ruokailut siinä on pieni harrastuskin samalla
Mulla on 1000e säästettynä käteistä "pahan päivän varalle", tai jos esim. saan hakemani asunnon, voin maksaa takuuvuokran sillä jos ei muuten olis rahaa.
Mulla säästössä 50e.