Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uskallatte luottaa, että kelpaatte ja riitätte?

Yksinäinen
12.03.2018 |

Olen ollut sinkku 13 vuotta pitkälti sen vuoksi, että itseluottamukseni on todella huono. Tilanne on lähtöisin jo kotoa, missä meitä ei mitenkään kannustettu, tunteita ei näytetty (positiivisia tai negatiivisia), ja isäpuoleni sai minut tuntemaan itseni täysin ulkopuoliseksi. En osaa kuvitella, että olisin tarpeeksi kiinnostava ja kelpaisin kenellekään. Mistä asioista saatte itseluottamusta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että olen paras mahdollinen. Jos se ei riitä, en voi enempää olla. Ei minun tarvitse ketään yrittää väkisin pitää tai miellyttää.

Vierailija
2/3 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos en riitä ja kelpaa tälläisenä kun olen, niin ovi on auki hänelle ja ovi on myös auki seuraavalle uudelle kumppanilleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että tiedän pärjääväni ilman kumppania verraten hyvin. Mahdollinen kumppani olisi itselleni parhamiilaan vain erinomaisen mukava ja suuremmoinen lisäarvoa tuova "elementti" elämääni.  - Sellainen, jonka kanssa saattaisin ilon ja onnen hetket tuplata ja muheen ja alakulon hetket puolittaa. En ajattele, että oma elämäni olisi jotenkin vähempi arvoista näin sinkkuna tai, että "oikea elämäni" alkaisi vasta jos joskus vielä kohtaisn ja löytäisin itselleni sellaisen ihmisen, josta tuntisin, että tuon kanssa haluaisin jakaa elämäni ja hänellä olisi suunnilleen samantapaiset ajatukset ja tuntemukset minusta. Yhdessä sitten vosimme ainakin toisinaan olla parempia kuin kumpikaan yksin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi