"Prosentuaalisesti helpoimmin pääsi sisään Åbo Akademiin ja Svenska handelhögskolaniin"
Kiva kun parempaa väkeä tällä tavalla suositaan.
Kommentit (11)
Miten niin suositaan? Sinne voi hakea ja päästä kuka tahansa tarpeeksi hyvä, joten mitä suosimista näet?
Vierailija kirjoitti:
Itsekin pääsin toiseen noista koska olen ollut ahkera ja opiskellut innokkaasti helpointa kieltä, mitä peruskoulussa oli mahdollista oppia.
Helpoin kieli on englanti. Ja mukavampi se olisi päästä sisään yhtä helposti omalla äidinkielellään opiskelemaan kuin ruotsiksi.
Vai parempaa? - Mutta oliko tämä iltiksen kertoma, mihin on helpoimmin päästävissä,...., muka jollekulle uusi tai uudempi uutinen?
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä näkyy myös ”valmistuneiden” tasossa.
Mitä vikaa sinusta on valmistuneiden tasossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin pääsin toiseen noista koska olen ollut ahkera ja opiskellut innokkaasti helpointa kieltä, mitä peruskoulussa oli mahdollista oppia.
Helpoin kieli on englanti. Ja mukavampi se olisi päästä sisään yhtä helposti omalla äidinkielellään opiskelemaan kuin ruotsiksi.
Mikä sinä olet määräämään, mitä kieltä minä pidän helppona? Toiseksi se, että ei ole sinulta pois jos minä opiskelen ruotsiksi ja pidän siitä. Ehkäpä hyödyn siitä vanhuksena kun dementia ei iske niin helposti?
Olen itse käynyt Hankenin, vaikka minulla onkin suomi äidinkielenäni. Ruotsia olen koulussa opiskellut sen mitä oli pakko.
Hain myös Aaltoon kauppakorkeaan, mutta en päässyt ensimmäisellä yrittämällä sisään, mutta onneksi sain Hankenista paikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulet? Kun kerran helposti pääsee sisään, ei taso voi olla kovin korkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulet? Kun kerran helposti pääsee sisään, ei taso voi olla kovin korkea.
Aivan yhtähyvin hakijoiden taso voi olla muita parempi.
Olen itse valmistunut Åbo Akademilta. Taso ei ole kovin korkea. Sen sijaan olen saanut hyvät harjoittelupaikat ja oppinut pintasosiaalisuutta. Ruotsinkielisten ammattikorkeiden tasosta en viitsi edes puhua.