Millainen ihminen on piittaamaton ystävästään mutta laittaa kommentteja: "kaunokainen, ikävä on suuri<3" tms.
Piittamattomuudella tarkoitan esim. tapaamisten perumista tai sitä, että olen hänelle vähän varalla jos ei mielenkiintoisempaa satu. Kommentit ja viestit puolestaan on sydämiä täynnä.
Tämä keskustelu on tuon toisen ketjun innoittama, sai ajattelemaan kaveria joka toimii ylläkuvatulla tavalla.
Kommentit (6)
Minä taidan olla tuollainen :( En kyllä peru tapaamisia kuin pakosta, eikä ystävä ole "varalla" jos jotakin mielenkiintoisempaa tulee: sairastan vaikeaa masennusta, jonka takia joskus on vain mahdotonta lähteä, vaikka tiedän, että olisi mukavaa. Haluaisin jaksaa tavata ja olla sosiaalinen, mutten jaksa.
Kommentteja "olet rakas" "on ikävä", ihan aidosti tarkoitan. Tällä hetkellä ja kyllä jo monen vuoden ajan face-to-face-kontakti on ollut monesti liian vaativaa, mutta haluan jotenkin tehdä tiettäväksi, että ajattelen ja rakastan ystävää silti.
Ehkä joskus jaksan paremmin, ehkä en. En ole tällainen tahallani.
Mun yks kaveri on samankaltainen, mutta hän ei mielestäni pidä ihmisiä varalla, vaan on jotenkin niin mukavaa seuraa, että on koko ajan auttamassa ja kutsumassa ihmisiä kylään. Eli ne, jotka häntä näkee päivittäin saa usein vieraanvaraisen ja lämpimän kutsun kylään, ellei ole jo aiemmin sovittua tapaamista.
Välillä meitä ystäviä on useita yhtä aikaa kylässä vaan siksi, että hän on aamusta jo nähnyt useita ystäviä ja toivottanut tervetulleeksi kylään.
Tästä syystä hän ei oikein ehdi kutsua kylään tai sopia treffejä rauhallisemmalla tahdilla niiden kanssa, joita ei sattumalta heti aamusta näe.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän tämmösiä ihmisiä. Yksikin kokoajan kommentoi mm. MUN hyvän ystävän kuviin mm. "kaunokainen<3", vaikkei he edes tunne kunnolla. :D
Ja jatkan, ei hän muuten ole inhottava/pidä ihmisiä mitenkään varalla, mutta tää tyyli ärsyttää, että oikeesti ei edes tunne/välitä kyseisestä ihmisestä, ja silti "kaunokainen<3", "ikävä<3, pitää nähdä<3"..
Mulla on kyllä juurikin tuollainen FB-kaveri, joka siellä vakuuttaa ystävyyttään ym mutta joka kerta tekee oharit kun pitäis nähdä.
Mua on alkanut ahdistaa koko Facebook ja siellä 24/7 päivystävät teeskentelijät :(
Sellainen ihminen joka väittää osaavansa soittaa banjoa muttei oikeasti osaa. Eräskin kiven kovaa väitti olevansa varsinainen taituri, kunnes lopulta selvisi ettei tyyppi edes omistanut banjoa.
Mä tiedän tämmösiä ihmisiä. Yksikin kokoajan kommentoi mm. MUN hyvän ystävän kuviin mm. "kaunokainen<3", vaikkei he edes tunne kunnolla. :D