Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vammautunut ja mietin tosissani, että pitäisikö mun alkaa harrastaa seksiä muiden vammautuneiden kanssa

Vierailija
12.03.2018 |

Vaiva on sen verran nolo, että mielelläni en siitä keskustele kenenkään terveen kanssa, vaikka periaatteessa mahdollista onkin seksi terveen kanssa. Toisaalta tuntuu jotenkin kauhealta etsiä nimenomaan vammaista seksiseuraa. Tuntuu, että toinen jolla on rajoituksia, helpommin hyväksyy. Mutta tuntuu hirveältä "vaatia" että toisenkin pitäisi olla viallinen. Vähän ehkä loukkaavaa?
Mikä on neuvosi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärtänyt. Mikset etsi vammatonta

Vierailija
2/6 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen niin varmasti saat normaaleilta miehiltä seksiä. Vammasta riippuen varmaan myös löytyy joku fetissipervo, joka olisi valmis jopa maksamaan seksistä kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mikä vamma sulla nyt sitten onkaan. Joku arpi pohkeessa on vähän eri asia kuin poistetut rinnat+avannepussi+pyörätuoli.

Sinuna yrittäisin ensin sopeutua vammaan ja sitten pyrkisin tutustumaan potentiaaliseen kumppaniin ensin henkisellä tasolla. Jos jotakuta rakastaa, ei pienestä hätkähdä.

Vierailija
4/6 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hankala neuvoa jos et kerro, mikä vamma kyseessä.

Vierailija
5/6 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu samalta. Mulla ei ole mitään erityistä vammaa ja tämä on vähän eri asia (tai aika paljonkin), mutta olen transsukupuolinen, eikä sitä näe enää päällepäin. Tuntuu, etten halua käydä läpi sitä noloutta jonkun kanssa, joka ei ole samassa tilanteessa ja käsitellä sitä koko härdelliä. Joku samanlainen ymmärtäisi ihan eri tavalla, mutta tuntuisi jotenkin pervolta hakea samanlaista seuraa. Ja mäkään en vaan halua puhua tästä juurikaan. Se on mulle kipeä asia.

Ymmärrän siis ehkä tavallaan.

Toisaalta sitä voisi ajatella, että me eletään vain kerran. Kuitenkin tämmöinen asia tulee mieleen, joten jos kovasti haluaa, niin miksi ei voisi kokeilla? Kaikki tekee jotain outoa ja noloa joskus. Mä olen vielä harkintavaiheessa tosin.

Vierailija
6/6 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tiedustella mistä vammasta on kyse? Tämä on anonyymi keskustelu kuitenkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi