Saatiin apua vauva arkeen. Ja mulla on kamala olo tästä :(
Mä en osaa käyttää tätä omaa aikaa mitenkään. Mä en keksi mitään puuhaa itselleni. Tämäkin on turhauttavaa.
Kommentit (12)
Et ole tarpeeksi väsynyt. Ja vauvat pitääkin hoitaa itse, muuten tottuu apuun eikä osaa enää tehdä mitään.
lappeen ranta
tyttö lapsi
polku pyörä
kirja paino
mieli sairaus
linja auto
pää kaupunki
luki häiriö
Mihin sä sitä apua tarvitset, jos sulla ei ole edes mitään tekemistä? Näyttää että sulla on aikaa ihan liikaakin. Miksi sitä apua on pyydetty?
Käyt ylikierroksilla. Nyt vain opettelet rauhoittumaan ja rentoutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyt ylikierroksilla. Nyt vain opettelet rauhoittumaan ja rentoutumaan.
Just näin olin tulossa sanomaan!
Onneksi saitte vauvan arkeen ettekä keskelle juhlatohinaa. Ajattele, jos vauva olisi saapunut keskelle joulutohinan.
Jos et ole väsynyt, ulkoile, tapaa kavereita, kokkaa jotain mitä et ennen ole kokeillut, katso elokuva, lue kirjaa, lähetä viesti jollekin johon et ole pitkään aikaan ottanut yhteyttä, käy saunassa, mene hierojalle, surffaa netissä, tee käsitöitä, siivoa, opiskele, huolla itseäsi (kuori iro, leikkaa ja lakkaa kynnet, aja säärikarvat, hoida ihoa), kuuntele uutta musiikkia jne.
Vierailija kirjoitti:
lappeen ranta
tyttö lapsi
polku pyörä
kirja paino
mieli sairaus
linja auto
pää kaupunki
luki häiriö
Ihmettelen aina, miten ihmiset, jotka eivät osaa yhdyssanoja, voivat olla vanhempia. Peruskoulu kuitenkin kesken.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole väsynyt, ulkoile, tapaa kavereita, kokkaa jotain mitä et ennen ole kokeillut, katso elokuva, lue kirjaa, lähetä viesti jollekin johon et ole pitkään aikaan ottanut yhteyttä, käy saunassa, mene hierojalle, surffaa netissä, tee käsitöitä, siivoa, opiskele, huolla itseäsi (kuori iro, leikkaa ja lakkaa kynnet, aja säärikarvat, hoida ihoa), kuuntele uutta musiikkia jne.
On kyllä merkillinen maailma, kun ihmiselle pitää kertoa, miten se saisi aikaansa tuhlattua, kun äitinä olo ei huvita, ja siitä pitää saada lepoa. Ja ihminen ei itse tiedä edes että mihin sitä huvittaisi kaikki vapaa-aikansa käyttää.
Miks ihmeessä tehdä lapsia kun ei ole rahkeita ylläpitää niitä. Turhaa täällä valittaa ku on ryssiny elämänsä.
Sulla on huono omatunto kun saat omaa aikaa ja mietit miten vauva pärjää. Koita rentoutua ja varsinkin seuraavan kerran kun saat omaa aikaa niin ota lungisti. Ja suurin osa kommenteista oli ihan täyttä p..kaa
älä välitä niistä.
Et ole huono äiti jos välillä autetaan.
Siis mitä tuo tarkoittaa? Saatiin, apua, vauva arkeen? Siis että saitte vauvan ja huudat apua? Vai mitä tarkoitat?