Kirkaisen todella kovaa aina kun säikähdän
Enkä siis voi sille mitään, se kirkaisu tulee vaan luonnostaan. Hävettää ihan hulluna välillä, jos vaikka meinaan liukastua, kiljun, jos näen käärmeen (tai luulen näkeväni) kiljun, harmittaa oikeasti mökkinaapurin puolesta kun rääkyn useamman kerran päivässä, juosten vaikka ampiaista pakoon. Jos jotain tippuu kädestä, kiljun jne. Mitä tällekin voi muka tehdä?
Kommentit (16)
Mulla sama. Mökillä tulee kiljuttua niin, että vastarannalle kuuluu. Käärmeet, lepakot, myyrät ja sisiliskot avaa mun äänijänteet kummasti.
Mä myös säikähdän tosi helposti ja silloin kiljun myös. Pahin kerta oli sellainen, kun katsoin kaupan kassajonossa taakseni ja siinä oli tosi ruma mies pukeutuneena naiseksi. Säikähdin niin paljon että kirkaisin. Vähänkö hävetti! Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Mökillä tulee kiljuttua niin, että vastarannalle kuuluu. Käärmeet, lepakot, myyrät ja sisiliskot avaa mun äänijänteet kummasti.
Mä en ole edes koskaan nähnyt mökillä käärmettä,mutta odotan kauhulla sitä ensimmäistä kertaa. Koska nyt jo joka kerta kun joku heinä hipaisee jalkaa tai jossain rapsahtaa, huudan aivan hulluna. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole edes koskaan nähnyt mökillä käärmettä,mutta odotan kauhulla sitä ensimmäistä kertaa. Koska nyt jo joka kerta kun joku heinä hipaisee jalkaa tai jossain rapsahtaa, huudan aivan hulluna. Ap
Meillä on mökillä paljon käärmeitä ja oon meinannut kahdesti astua kyyn päälle. Voi sitä huudon määrää.
Vierailija kirjoitti:
Mä myös säikähdän tosi helposti ja silloin kiljun myös. Pahin kerta oli sellainen, kun katsoin kaupan kassajonossa taakseni ja siinä oli tosi ruma mies pukeutuneena naiseksi. Säikähdin niin paljon että kirkaisin. Vähänkö hävetti! Ap
Se olin minä vaan.
Joo, minä kiljun kun säikähdän, oli hiiri (joita minulla on sisälläkin valitettavasti), sisilisko tai sammakko, vaikka periaatteessa pidän söpöinä noita eläimiä. Minkäs sille sitten tekee...
Olisi kiva joskus päästä käsittelemään jonkun lemmikkihiiriä, mahtais olla yhtä kiljuntaa kun säikkyisin äkkiliikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on mökillä paljon käärmeitä ja oon meinannut kahdesti astua kyyn päälle. Voi sitä huudon määrää.
Millaisessa paikassa teillä on mökki jos on paljon käärmeitä? Ja siis kysyn ihan mielenkiinnosta, kun meidän mökillä on ennen ollut paljon käärmeitä ja nykyään ei juurikaan.. mies oli yhden nähnyt viime kesänä lautakasassa, hyi hitto!!
Inhoan kirkujia. Tulee vaikutelma vähä-älyisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa paikassa teillä on mökki jos on paljon käärmeitä? Ja siis kysyn ihan mielenkiinnosta, kun meidän mökillä on ennen ollut paljon käärmeitä ja nykyään ei juurikaan.. mies oli yhden nähnyt viime kesänä lautakasassa, hyi hitto!!
Siellä on metsää, peltoa, kallioita ja järvi. Kyyt jopa uiskentelee järvessä, joten minä en ui:)
Vierailija kirjoitti:
Itse olet.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrettävää, sillä ainakin apinat ovat kovia kirkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Enkä siis voi sille mitään, se kirkaisu tulee vaan luonnostaan. Hävettää ihan hulluna välillä, jos vaikka meinaan liukastua, kiljun, jos näen käärmeen (tai luulen näkeväni) kiljun, harmittaa oikeasti mökkinaapurin puolesta kun rääkyn useamman kerran päivässä, juosten vaikka ampiaista pakoon. Jos jotain tippuu kädestä, kiljun jne. Mitä tällekin voi muka tehdä?
Rääkyn? Kiljuminen on ongelmistasi pienin.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei osaa edes suomea.
Muija on näitä kirkujia. Riittää kun telkkarista tulee jotain hänelle jännää niin ääntä lähtee. Mä olen pari kertaa järjestänyt sille jännitystä elämään. Kerran piilouduin naulakkoon vaatteiden taakse ja tulin sieltä öö huudon kanssa näkösälle. Huusi niin kovaa että naapuri kävi kysymässä onko jokin hätä.
Kumisen käärmeen yhdistin siimalla oveen niin siitä tuli kunnon huutoa. Kuvasin tilanteen enkä saa lähettää sitä esim. hauskoihin kotivideo ohjelmaan. Sieltä muuten sain idean temppuun.
Tiedän että olen lapsellinen ja huono ihminen. Mallinuken irtokäsi oli pakko hyödyntää yhdessä sukujuhlassa. Kättelin ja käsi muka irtosi. Huudahdin leikilläni ja toinen yksi muijan sukulainen huutaa kuin hullu ja talloo sitä muovikättä. Yksien mielestä se oli hauskaa ja toisten mielestä inhottavaa. Aivan sama juonin jo uutta. Mulla on ison hämähäkin luotu nahka/iho miten se pitääkin sanoa? Saa nähdä miten ja keneen sen käytän?
Onhan tuo lapsellinen reaktio, ymmärrän että hävettää.
Ihanaa että on muitakin! Säikähdin kerran pyykkituvan ovella hämärässä kun naapuri tuli vastaan. Päästin jumalattoman mylväisyn. Naapuri varmaan luuli että olen pähkähullu...
Ihan kuin mäkin. :D Jos meillä on vaikka kotona sisällä ampiainen, lukittaudun huoneeseeni tai alan itkemään.