Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miten voi posti hukata paketin?!?

Vierailija
12.03.2018 |

Paketissa lähettäjän nimi ja vastaanottajan nimi. Luulisi paketin päätyvän vastaanottajalle tai takaisin lähettäjälle. Nyt on paketti hävinnyt, kuin pieru Saharaan. Kiitti vaan posti!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munkin 50€ asiakaspalautus ei ole kuulemma mennyt perille. Omaan piikkiin tietenkin menee.

Pyydä ensi kerralla siitä kuitti ja valokuvaa, kun viet postimyyntifirman paketin sinne tiskille. Viimeksi postissa aspa hämmentyi, kun halusin kuitin. Luulin, että sen saa automaattisesti, kuten mistä tahansa muualta. Erikseen stten tulosti sellaisen minulle.

Onko lähetyksen kirjaaminen poistunut, se maksullinen?

Vierailija
22/24 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille posti toi paketin oikein kotiovelle. Lykkäsi samalla muut postit käteeni. Kahden naapurinkin.  Tuli siis posti korkojen kera, kerrankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on myös käsittämätöntä, että työntekijöillä ei ole aikaa etsiä pakettia josta olen saanut saapumisilmoituksen!

Käskettiin tulemaan myöhemmin hakemaan pakettia, että josko he siihen mennessä olisivat ehtineet etsiä sitä...

Ja tosiaan, minun vastaanottajana pitäisi tietää miltä saapuva paketti näyttää!?

Minä olen kerran laittanut kuvankin sinne, jotkut ulkomaiset sivustot kun kuvaavat sen :)

Nyt juuri mies oli hakenut jonkun vieraan ihmisen paketin. Siis en ihan ymmärrä, ne koodit ovat jotenkin siinä hyllypaikassa(?) koska meidän paketti kuitattiin luovutetuksi. Kun sitten vei sitä takaisin niin sitä oikeaa ei löytynytkään, ja asiamiespostissa vain tuntuivat keskustelevan että mikäs se olikaan se toinen hukassa ollut paketti, että oisko se nyt tämä.

En tiedä jos jäisi vain odottelemaan että sieltä ilmoitetaan kun löytyy, niin mahtaisko sitä ilmoitusta koskaan tulla/paketti ehtisi lähteä takaisin, itse olen ottanut heti yhteyttä postin asiakaspalveluun.

Tuntuu että ilman sitä väliintuloa siellä ei tarkastettaisi hyllyä ihan helpolla, sieltä joskus ovat löytyneet vaikka seurannan mukaan eivät ole sinne saapuneet.

Tuosta väärän ihmisen paketista jäi kyllä mieleen että jos oma paketti olisi jotenkin vähäarvoinen, ja saisi jonkun toisen kalliin tuotteen, niin moniko sen palauttaa? Ja tuossakin se oikean paketin numero kuitattiin eikä sitä korjattu kun väärä lähetys palautettiin, todista siinä sitten ettei ole lähetystä saanut.

Saati että ottaa kyllä pattiin juosta monta kertaa yhden paketin vuoksi, kaikilla kun ei ole autoa/asiaa lähellekään sitä postia jatkuvasti.

Vierailija
24/24 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.Juuri soittelin toiselle puolen Suomea kun tuli ilmoitus paketin hausta..harmi vain että matkaa oli 500km ja itse piti homma oikaista soittamalla asiamies postiin.Odottelen jännityksestä mihin se seuraavaksi päätyy..Kuka siellä lukee osoitteet? Osaako virkailijat suomea?