Olen ollut ahne ja edessä häämöttää paskiainen loppu. Miten se on vielä vältettävissä?
En halua eritellä mutta onko kellään omakohtaista kokemusta?
Kommentit (22)
Tai siis no, haalin liikaa asioita oman kunnian vuoksi mutta kantokyky ei riitä.
Ap
Pyydä anteeksi, maksa velkasi ja ala elämään kuten normaalit ihmiset.
Onnistuuko?
Vaikea sanoa mitään, kun et kerro tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele jordan peterson luentoja
Olen itse asiassa kuunnellut, mitä niistä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Tai siis no, haalin liikaa asioita oman kunnian vuoksi mutta kantokyky ei riitä.
Ap
Kuulostaa minun uraltani.
M32, johtaja, uraohjus, korttitalon kannattelija
Vierailija kirjoitti:
Pyydä anteeksi, maksa velkasi ja ala elämään kuten normaalit ihmiset.
Onnistuuko?
Toki ja sen aionkin tehdä. Niin on helpompaa ja itseasiassa uskon että niin voi päästä pidemmällekin kuin 'haalimalla'. Mutta ongelma on nämä otetut vastuut jotka pitäisi viedä loppuun mutta jotain 'turvatyynyjä' tarvitsisi jos homma rysähtää :( Voihan olla että kaikki menee hyvinkin. Olen tästä kyllä viisastunut mutta jotenkin pitäisi saada nykyinen tilanne hoidettua hyvin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Konmarita kämppäsi ja osta reppu. Helpompi kantaa tavaroita :-)
Kirpputorilta ei kannata ostaa mitaleita, sillä eiväthän ne aitoja, omilla ansioilla saatuja vastaa.
Niin pyydän anteeksi pomolta? Toisaalta pomo näyttää jollain tasolla uskovan kykyihini toisaalta on vaikuttanut pettyneeltä ja antanut joustoa mutta toisaalta en saa kyllä apuakaan näihin, ap
Mahdotonta on antaa neuvoja, kun et kerro tarkemmin, mitkä ongelmat ovat.
Koe vapaavalintaisen entiteetin tuoma valaistus, huomaa että hyvin harvoista asioista maailmassa oikeasti tulee maailmanloppu tai kuolema, luovu kaikesta turhasta ja rikastu itsestäsi.
KonMaritus voisi auttaa. Kokeile siivota pois henkinen ja fyysinen kaaos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele jordan peterson luentoja
Olen itse asiassa kuunnellut, mitä niistä? Ap
Sitten toimit niiden mukaan. Kyllä niissä neuvotaan miten korjataan sählääminen, jos haet oikeat tilanteeseen liittyvät clipit.
Ja olen pahoitellut pomolle töiden viivästymistä ja on sanonut vain ok. Työ on minulle liian haastavaa. Toisaalta olenko vain menettänyt itseluottamustani, en tiedä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin pyydän anteeksi pomolta? Toisaalta pomo näyttää jollain tasolla uskovan kykyihini toisaalta on vaikuttanut pettyneeltä ja antanut joustoa mutta toisaalta en saa kyllä apuakaan näihin, ap
Olet ulosannistasi päätellen introvertti liukuhihnatyöläinen, joten kannattaisi varmaan pyytää anteeksi ainakin pomolta.
Ei se urakkapalkka ole ainoa toimintamuoto tehdastyössä :-)
Joskus sitä haluaa mennä täysillä päin seinää, vaikka tietää että loppu on ikävä. Nyt olet siinä ja keräät itsesi ja elämäsi uuteen alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Oho, tekstin korjaus vaihtoi paskaisen paskiaiseen :D
Note to self: poista korjaus käytöstä. Kokonaan.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ulosannistasi päätellen introvertti liukuhihnatyöläinen, joten kannattaisi varmaan pyytää anteeksi ainakin pomolta.
Ei se urakkapalkka ole ainoa toimintamuoto tehdastyössä :-)
Mikä ulosannissani sinua kismittää? Se, etten kerro täällä joka yksityiskohtaa? Ap
Jos kyse on töistä, niin sulla on nyt hyvä paikka oppia. Käy juttelemassa pomolle ja kerro, että et selviä kunnialla kaikista lupaamistasi töistä. Kysy, että voidaanko jättää jotain pois vai tehdäänkö osa hätäisesti.
Kun olet selvittänyt tämän sotkun, niin istu alas ja mieti miten jatkat työelämässä. Tekevälle kyllä annetaan hommia, mutta fiksu valitsee mitä tekee. Jos nykyisessä työpaikassa ei arvosteta hyvää laatua, niin aina löytyy toisia firmoja. Älä hautaa itseäsi bulkkitöiden alle jos pystyt oikeasti tekemään laadukasta jälkeä.
Oho, tekstin korjaus vaihtoi paskaisen paskiaiseen :D