Mitä hyvää kumppanisi on saanut aikaan sinussa?
Esim. olet saanut elämänilosi takaisin, aloit elämään terveemmin, olet parempi ihmisenä jne. Siis ilman että kumppanisi pakotti sinua, vaan kunnioitit sen toivetta tms.
Minä aloitan, lopetin kovat huumeet, vähensin kiroilua huomattavasti, olen itsevarmempi, osaan paremmin pitää puoliani, nyt olen vihdoin pääsemässä tupakasta irti! :))
Kommentit (9)
Tutustutti minut koviin huumeisiin ja opetti uusia kirosanoja.
ALoitus järkyttävä "lopetin kovat huumeet", no, onnittelut.
Palautti uskon siihen että naisetkin tykkää seksistä. Entisen kanssa meni lopulta niin huonoksi että omatkin halut hiipui. Ihan eri meininki kun mukana on oikeita haluja.
Rakastui minuun persoonana ja minun luonteeseen, ei ulkokuoreen. Olin lihava kun tavattiin, lihoin ennestään vuosien saatossa. Sitten tein elämäntapamuutoksen, laihdutin liikakilot pois.
Aloin urheilla.
Mieheni on nähnyt ja kohdellut minua naisena kaikki nämä vuodet. Nyt hoikkana olen saanut ihmeekseni useita iskuyrityksiä miehiltä jotka toisaalta imartelee toisaalta loukkaa; miesten pinnallisuus satuttaa. Nyt sitten kelpaan kun ulkonäkö kohennut, luonteesta ja persoonasta viis.
Toisaalta muiden miesten mielipide tmv on ihan sama, se mitä puolisoni ajattelee on minulle tärkeää ja merkityksellistä, ja hän arvostaa, rakastaa minua minuna.
Mieheni on mahdollistanut äitityteni, ihanat lapseni. Ja että saan olla naisena rakastettu ja hyväksytty. Mieheni ei polje kilttiä luonnettani vaan päinvastoin arvostaa sitä. Mieheni jaksaa myös olla mies, tykkään enemmän myötäillä kuin päättää kaikesta vaikka sitten kun jotain tahdon, sen toteutan. Mutta esim suosiolla jätän miehen päätettäväksi autohankinnat, lomat jne koska mieheni taasen rakastaa päättää asioista, ja olen kiitollinen että minulla on sellainen mies. Minä hoidan kodin ja mies muut jutut.
Niin paljon hyvää!
Rentoutta, itseluottamusta, tasapainoa.
Ymmärryksen kuinka hyvää ihan tavallinen elämä voi olla.
Terveellisiä elämäntapoja, liikuntaa.
On tehnyt musta vapautuneemman ja rennomman, paljon helpompaa olla minä.
Olen alkanut vähitellen uskomaan, että minuakin voi rakastaa.