Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yöhikoilua hormonikorvaushoidosta huolimatta?

Vierailija
12.03.2018 |

Pari vuotta sitten minulle aloitettiin hormonikorvaushoito ja vuosi sitten siirryttiin pillereihin, joilla ei kuukautisia tule lainkaan. Tuossa loppuvuodesta tuli ongelmaksi, että öisin alkoi hikoiluttaa, ja pillereiden vahvuus tuplattiin, eli nyt käytössä Femoston conti 1/5. Hetken aikaa tämän lääkkeen vaihdon jälkeen olikin hikoilut poissa, mutta nyt jälleen yöhikoilua. Viime yönäkin heräsin kolmen jälkeen, kun oli niin hiki, enkä sitten loppuyönä saanut enää nukahdetuksi.

Onko tähän ratkaisua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko hikoilun syy olla joku muu? Kuorsaatko? Uniapnea aiheuttaa myös yöhikoilua ja yöllisiä vessareissuja.

Vierailija
2/8 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ap olet?

52

Vierailija
4/8 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5/8 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yöhikoilu hävisi täysin Wonder Legs - luontaistuotteella. Joo, tiedän mitä näistä sanotaan ja tätäkin varmaan epäillään edustajan mainokseksi, mutta en siis ole mikään piilomainostaja tässä. 

Toi tuote on tarkoitettu johonkin jalkojen verenkierron lisäämiseen, itse hankin sen tinnitukseen (oli jossain kokemuksia tästä). Ei hävinnyt tinnitus, mutta yöhikoilu hävisi. Otan puolikkaan tabletin joka aamu. Ei ole kauhean kallis pakkaus, joten et ap häviä mitään vaikka kokeilet. Meni ehkä vajaa viikko kun huomasin hikoilun poistuneen. Outoa.

Vierailija
6/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla yöhikoilu hävisi täysin Wonder Legs - luontaistuotteella. Joo, tiedän mitä näistä sanotaan ja tätäkin varmaan epäillään edustajan mainokseksi, mutta en siis ole mikään piilomainostaja tässä. 

Toi tuote on tarkoitettu johonkin jalkojen verenkierron lisäämiseen, itse hankin sen tinnitukseen (oli jossain kokemuksia tästä). Ei hävinnyt tinnitus, mutta yöhikoilu hävisi. Otan puolikkaan tabletin joka aamu. Ei ole kauhean kallis pakkaus, joten et ap häviä mitään vaikka kokeilet. Meni ehkä vajaa viikko kun huomasin hikoilun poistuneen. Outoa.

En oikein usko luontaistuotteisiin, ja ovatko turvallisiakaan, kun ei ole tutkittu. 

ap

Vierailija
7/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa diabetes terveyskeskuksessa.

Vierailija
8/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekkaa diabetes terveyskeskuksessa.

Siihen mulla on jo lääkitys, ja sokeritasapaino on hyvä.