Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten yhdistelette aamutoimianne kiireessä?

Vierailija
11.03.2018 |

Mä pesen hampaat samalla kun istun pöntöllä. Syön aamiaisen samalla ku meikkaan ja katson aamu-tv:tä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän meikkauksen välistä ja syön aamupalan matkalla.

Vierailija
2/12 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noita oikein voi enää yhdistellä mitenkään, en ole aamuihminen ja ihan normaalia siis ettei mihinkään voi käyttää yhtään ylimääräistä minuuttia, eikä mitään voi enää nopeuttaa mitenkään, kun kaikki on jo suunniteltu tehtäväksi mahdollisimman nopeasti ja kiireellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan puuron mikroon ja kahvin keittymään ennenkuin menen vessaan. Illalla laitan vaatteet valmiiksi ja kahvin latinkiin.

Vierailija
4/12 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä meikkaa. Viimeks kun olin töissä sinne käveli viidessä minuutissa. Normisti nousin tuntia ennen eli kello 7. Yhdesti herätys oli jäänyt väärin ja heräsin vasta 20 vaille kahdeksan. Ehdin silti juoda nopeat aamukahvit, syödä siinä samalla, vetää röökin ja tärkeintä käydä aamukakilla. Enkä myöhästynyt töistä. Sinä aamuna jäi hampaat harjaamatta mutta olikin oikeasti kiire.

Vierailija
5/12 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaamatta ei töihin voi mennä, ihmiset luulee että oon kipee (näin todella on kysytty kun joskus tuli kiire enkä meikannut), joten ihan parin minuutin pikameikki ainakin täytyy tehdä, hiukset ponnarille, vaatteet usein jo edellisenä iltana katson valmiiksi.

Ainoa mistä voi oikaista on eväiden pakkaaminen tai ostaminen, ja sen takia mulla onkin töissä puurohiutalepusseja, välipalakeksejä yms jos eväät unohtuu ja en ehdi kauppaan.

Vierailija
6/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siina on hyva sauma valmistella toisesta eroon paasemiseen..

Vierailija
7/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaamatta ei töihin voi mennä, ihmiset luulee että oon kipee (näin todella on kysytty kun joskus tuli kiire enkä meikannut), joten ihan parin minuutin pikameikki ainakin täytyy tehdä, hiukset ponnarille, vaatteet usein jo edellisenä iltana katson valmiiksi.

Ainoa mistä voi oikaista on eväiden pakkaaminen tai ostaminen, ja sen takia mulla onkin töissä puurohiutalepusseja, välipalakeksejä yms jos eväät unohtuu ja en ehdi kauppaan.

Kuin omalta näppäimistöltä!

Vierailija
8/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikein mitenkään, aamutoimiin menee 10min.

Pistän kahvin tippumaan, käyn kusella ja hammaspesulla (erikseen).

Puen vaatteet, otan kupin kahvia ja käyn aamusavuilla.

Hiusten harjaus, ulkovaatteet päälle ja lähden töihin.

Jos meikkaisin, niin siihen menisi pari minuuttia.

Vierailija
9/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hampaat samalla kun syön muroja.

Vierailija
10/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vartissa heräämisestä ulkona. Kännykkää katson vasta matkalla ja aamupalan syön töissä. Olisin ehkä hivenen nopeammin matkalla, jos katsoisin tavarat ja vaatteet illalla paremmin valmiiksi.

Vierailija
11/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö käy aamukakalla? Mun vatsa ainakin toimii hyvin kahvikupillisen jälkeen.

Tosin ei siinä täysistunnossa kauaa mene.

Mutta herään ilman kelloakin hyvissä ajoin, ei mitään kiirettä aamuisin...eikä muulloinkaan.

Vierailija
12/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole aamuisin kiire. Joskus joo olen nukkunut pommiin...