Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde päättyi - mitä tehdä ehkäisylle?

Vierailija
11.03.2018 |

Erosin hiljattain poikaystävästäni, enkä luonnollisesti tarvitse enää hormonaalista ehkäisyä. Söin suhteen aikana minipillereitä, jotka olivat minulle sopiva ja mieluisa ehkäisymuoto. Kuukautiset ovat mukavan niukat ja kivuttomat sekä lyhytkestoiset.
Mietin silti, kannattaisiko minun laittaa ehkäisy tauolle, kunnes löydän uuden kumppanin? En osaa ollenkaan sanoa, löytyykö se uusi kumppani kuukausien tai vuosien aikana, vai eikö koskaan. Olen kuitenkin ihan menevä ja sievä parikymppinen. En kuitenkaan ole tällä hetkellä etsimässä uutta kumppania.
Mitä sanoo av-raati?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos aiot seksiä harrastaa, jatka toki ehkäisyä. Muista kuitenkin käyttää kondomia uusissa suhteissa. Kroppa menee alotuksista ja lopetuksista vaan turhaan sekaisin.

Vierailija
2/4 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain alunperin pillerit hoidoksi erittäin kivuliaihin kuukautisiin. Olen syönyt niitä siksi jo vuosia, vaikka ei aina ole ollutkaan mitään (seksi)suhdetta :)

Eli, jos koet hyötyväsi niistä muutenkin kuin pelkän ehkäisyn takia, jatka ihmeessä. Ja eihän sitä tiedä, vaikka piakkoinkin uusi suhde alkaisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Mustakin tuntuu, että paras jatkaa näitä pillereitä. Ja kondominkin muistan uusissa suhteissa!

Vierailija
4/4 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole sivuoireita ja niistä on sinulle hyötyä, niin kannattaa jatkaa. Oireiden ilmaantuessa vasta lopetus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi