Kuinka normaalia on että Verneri 14, laittaa random kuvia 29v naiselle (mulle)?
Nimi muutettu.
Niih? Ei oo provo.. Tutustuttiin/juteltiin yhdessä wa ryhmässä. Lauloin muutaman biisin ääniviestillä sinne ja sit tää rupes juttelee yv keskustelus. Ensi sano olevansa 15, mutta olikin 14. Täyttää tänä vuonna 15. Sit lisäs mut snäppiin ku kerroin sen ja työnti kuvia ja kyseli kaikkee mun seksistä jne? Tietty ymmärtää, kun ylä-asteella puhutaan niistä nyt varmaan. Minusta ainakin hyvä asia että seksi ja seksuaalisuus kiinnostaa, mutta että tuollainen tapa lähestyä?
Kommentit (12)
Ei ollu siis dick pickkei vaan kaikkee kroppakuvii vatsalihaksista jne..
Olisit kyllä todella vajaa, jos olisit oikeasti 29-vuotias.
No näinhän ne lasten hyväksikäyttäjät juuri tekonsa oikeuttavat. "Mutku se lähesty mua."
Itse se työnti niitä kuvii.. En ees kyselly.. Ja kyseli multa kaikkee.. Et oonks tehny sitä ja tätä..
Ei todellakaan ollu tarkotus lähestyy sitä.. Se sano että haluu vaan jutella aikansa kuluksi..
Poliisi on seuraavaksi ovesi takana ja tietokone ja/tai puhelin lähtevät tutkittavaksi.
Lopeta. Oikeasti.
Ap ei ole kyllä 29-vuotiasta nähnytkään kirjoitustyylistä päätellen. Ennemminkin 13?
Oletko tyhmä ap?
Se haluaa pil*ua sulta,on ihastunut tai jotain.
Vai niin, tunnettiin 5 min ennen tätä ehk
Ehkä kannattaa kehoittaa kääntymään jonkun läheisensä puoleen kysymyksineen, ettei tuu epäilyksiä lapsen seksuaalisesta häirinnästä.