Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden terveys ei hyvin kestä LÄMMINTÄ ilmaa?

Vierailija
11.03.2018 |

Miten olette ratkaisseet kesänvieton? Viime kesä oli onneksi suht viileä, mutta tähän kesään mietin, että pitäisi olla jotain helpottavia varasuunnitelmia.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kestänyt, ammeeseen olen lapsena pari kertaa pyörtynyt.

Hyi kamala! Menitkö ihan uppeluksiin vai?

Ei onneksi ollut vettä kuin napaan asti. Äiti ihmetteli kun olin yhtäkkiä alkanut hiljenemään ( rakastin pulikointia 😅) ja just ehti ottaa kiinni kun aloin liukua ammeen pohjalle. Toisella kerralla tajusi, että johtuu liian lämpimästä vedestä. Saunasta en ole koskaan pitänyt. Teininä usein pökräytti pahasti, että luovuin siitä.

Miksei ollut liukuestettä ammeen pohjalla??

Vierailija
22/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No migreeniä on harva se päivä ja vatsa sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkaa helteellä silmiä kirvellä. En pysty olemaan ulkona pitkiä aikoja kesän kirkkaimpaan aikaan, jos aurinko paistaa ja on lämmintä. Sekä käsivarsien iho kutisee valtavasti, jos ovat puolikin tuntia paljaana auringossa. Sisällä, silmätipat, ilmastointi on onneksi asunnossa, joten en mene ulos enempää kuin pitää.

Auringolta voi suojautua vaatteilla. Puuvillaiset yms kevyet luonnonkuidut on hyviä. Ei ole sen kuumempi vaan päin vastoin jäähdyttää kun hiki haihtuu vaatteelta. Aurinkolasit ja leveä lierinen hattu auttaa. 

Ihme valittajia nämä hellevalittajat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä