Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla oikeus useampaan lapseen?

Vierailija
19.04.2006 |

Miehen kanssa keskusteltiin asiat selviksi jo vuosia sitten. Kumpikin tahtoi useampia lapsia. Ainakin neljä, sanoi mies silloin.

Nyt meillä on yksi 4 vuotias lapsi. Minä haluaisin jo toisen, mutta mies on jo päättänyt, että enempää ei tule. Hän on muuttanut mieltään. Mikäs nyt eteen, kun vauvakuume on kova? En halua huijata miestä, joten mitään ehkäisyä en pois jätä miehen tietämättä. Mutta musta tuntuu, että olen tullut huijatuksi, haaveilin isosta perheestä ja sainkin vain yhden lapsen. (Onneksi edes hänet.)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia mies ei halua enempää lapsia? Onko 4-vuotiaanne kasvatus ollut miehesi mielestä vaikeaa vai mikä on syynä?

Vierailija
2/9 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko esim. jatkuvasti valittanut miten rankaa/ikävää/tylsää lapsen kanssa on?

Muuttunut niuhottavaksi?

Oletko hoitanut lasta huonosti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että hankit sen muilla konsteilla jos miehesi ei suostu vaikka on luvannut. Uskon että olet katkera muutoin miehellesi loppu elämäsi..

Vierailija
4/9 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mieli muuttui kerran, ehkä se muuttuu toisenkin?

Vierailija
5/9 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tahdo, että elämä muuttuu hankalaksi. Yhden helpon lapsen kanssa voidaan tehdä mitä vaan.

Vierailija
6/9 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus haluta lasta, mutta miehelläsi on oikeus olla haluamatta.

Jos kumpikin pysyy kannassaan, teidän on erottava. Mieti itse, onko halusi eron väärti.

Voithan sinä yrittää pehmittää miestäsi muuttamaan mieltään, mutta älä huijaa, sillä siinä menee luottamus ja lopputulos voi joka tapauksessa olla ero - mutta hyvin riitainen ero.

Vierailija
7/9 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että miten selittää miehelle, että useampi lapsi on rikkaus ja ihan varmasti kahdenkin kanssa on helppoa. Tai ei ainakaan ylivoimaisen vaikeaa... Tottakai haluan kääntää hänen päänsä, mutta en tahdo painostaa.

Kellään vinkkejä, miten kääntää miehen pää?

Vierailija
8/9 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsi edellisestä liitosta ja haluaisin lisää nykyisen mieheni kanssa mutta uusi mies ei halua lapsia ollenkaan.

Todella hankala tilanne.. Toisaalta en haluaisi erota miehestäni mutta haluaisin lisää lapsia..

Vierailija
9/9 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisellenne ja ainoalleni tapahtuisi jotain...??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi