Hieno homma että ruokakauppojenkin valikoimiin on tullut tuo Sultan XL kondomi.
Ostin aina ennen niitä peruskokoisia kumeja ja aika ahtaalta ne tuntuivat. Nyt on helppo laittaa päälle kuin tuulipuvun housut jalkaan.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä ollut kymmeniä vuosia. Et vain ole niitä siellä hiekkalaatikkoleikeissä tarvinnut
Kaikille tulee nuo asiat ajallaan, syntymästä suurinpiirtein saman tietyn ajan kuluttua. Kun ne aiemmat sitten makaa jo hoitokodissa tai mullassa, me myöhemmin siellä hiekkalaatikolla olleet vielä jatkamme kumien käyttöä. Revi siittä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos joku palstalainen kokeillut Sultan XL kondomia ja miltä se vaikutti ?
Mä käytän vallan niitä. Menee paljon helpommin päälle, muttei ole kuitenkaan väljä. Ja mulla ihan normimuna, (talouspaperirullan paksuinen). "Normikumit" on tosi vaikee rullata päälle, jäävät aina puolitiehen, tää menee ihan juureen saakka.
Täsmälleen näin. Nämä menee päälle äheltämättä eivätkä kuitenkaan luiskahda pois. Eivät hinkkaa. Loistotuote!
Mä käytän jätesäkkiä, se on just sopiva.
Itselläni ihan peruskikkeli, mutta kaikki perus Sultanit yms aivan liian tiukkoja. Tästä mahdollisesti johtuu myös miesten kondomivastaisuus jos jäänyt huonoja kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä ollut kymmeniä vuosia. Et vain ole niitä siellä hiekkalaatikkoleikeissä tarvinnut
Kaikille tulee nuo asiat ajallaan, syntymästä suurinpiirtein saman tietyn ajan kuluttua. Kun ne aiemmat sitten makaa jo hoitokodissa tai mullassa, me myöhemmin siellä hiekkalaatikolla olleet vielä jatkamme kumien käyttöä. Revi siittä.
Eipä kumeja tullut käytettyä kuin seurustelun alkuaikoina ja joskus synnytyksien jälkeen hetken aikaa. Muuten nainut koko ikäni paljaalla. Mutta jollekin tuolla koko tiedolla voi olla hyötyä.
Kietaiskaa se lerssinne elmukemuun, tulee halvaksi ja riittää piiiiitkääään.
Ei tartte olla paljoakaan keskiarvoa isompi, kun jo tuo XL on paljon peruskumia parempi vaihtoehto. Mulla 13cm ympärysmittaa ja tuo Sultan XL istuu tosi mukavasti. Kumin ympäryksen pitäisi olla 1cm pienempi kuin kalun, joten 60mm kumi sopii 130mm ympärykseen kuin hanska.
Ei ole ihme, jos miehet vihaa kumeja, jos yrittää Magicia tai muita kutistesukkia sovittaa mulkun varteen. Pahimpia on ne, jotka puristaa nupista vieden tunnon ja pakottaen veren pakenemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kietaiskaa se lerssinne elmukemuun, tulee halvaksi ja riittää piiiiitkääään.
Jep, elmukelmu-kokeilusta sinäkin sait alkusi poikaseni.
Terveisin ei-niin-ylpeä isäsi.
Ostan aina kahta kokoa yöpöydän laatikkoon...
Mieheni puolelle tavallinen ja itselle XL vierasta varten ;)
Ihana kun vieraitakin ajattelet :)
Minä käytän tuota mainittua, mutta muotoilu on kärjestä kapeneva ja hieman huono. Ainoa markettikumi kuitenkin täällä, kun pasante king size poistui valikoimista. Se oli parempi.
Mistä niitä sai 70-luvun lopussa ja 80-luvulla kun oli tarve? Oisko 90-luvulla tullut Okeido joka oli edes vähän isompi.