Miks täällä on niin inhottavia kaikki viestit?
Tuntuu että tää on Suomen surkein keskustelu paikka. Kauheen negatiivisia kaikki ketjut ja ihan kaikkia haukutaan jos on vaikka julkkisketju. Onko tänne vaan jotenkin valikoitunut kaikki masentuneet ja toivottomat. Ikinä ei oo normaalia keskustelua vaan pelkkää haukkumista, ootteko livessäkin tuommoisia vai vaan täällä kun saa ilman nimimerkkiä kaataa katkeruutta joka asiaan suomi24 ja vaikka 2+ on ihan erilaisia palstoja, tulee myönteisiä ja kannustavia kommentteja ja muutenkin järkevämpää keskustelua. Täällä pitäs vaan haukkua eksiä ja valittaa. En tajua tätä sylkykuppipalstaa, moido!
Kommentit (30)
Koska täällä on Suomen kerma: Sijoittajat jne. hehän ovat tutkimusten mukaan epäempaattisinta väkeä.
Aloitus on suoraan ruskeasta talosta.
Ai ihan Suomen surkein keskustelupaikka! Luetko mitään muita kommenttipalstoja tai foorumeita ollenkaan? Tämähän on paljon tyypillistä siivompi paikka.
Ihmisillä on usein krapula sunnuntaisin ja kaikkia vituttaa lähteä huomenna töihin.
Olen huomannut kans, mutta ehkä täällä näillä vauvamammoilla onnvaan niin vitutuskäyrä korkeella että pitää haukkua kaikki. Esim auttamisestakin saa paskaa niskaan. Möi möi
Olen huomannut saman. Kiusaamiseen lähdetään enemmän kuin helposti mukaan.
Täällä on paljon ihmisiä, joilla on paha olla joten he purkavat sitä pahaa oloa tänne, kun voivat olla kasvottomia ja nimettömiä.
Paikka olisi ihan toisenlainen, jos kaikki kirjoittaisivat oikeilla nimillään.
Ottaen huomioon, että 90 % kirjoittajista on sama tyyppi ( ei mun huomio tänään), sen sielun rumuus = paska palsta.
Koulutettu henkilö kyllä huomaa aika hyvin toisen koulutustason. Uskoisin että täällä noin yksi sadasta on oikeasti yliopistotasoinen, täällä on niin tosi outoja käsityksiä. Työttömiä elämämkoulaisia... noin 75prossaa ja ei, ne ei halua töihin. Ja kyllä, aktiivimalli on niille iso paha peikko😂😂🤣😅😄🤮🤮🤮
Kaksplus on hyvä samoin monet suomi24 palstat... mut jos korkein näkemys laadukkaasta vapaa-ajasta on haukkua salkkareita netissä niin... (nyt taitaa tulla huutomyrskyä mulle kun uskalsin kyseenalaistaa Salkkarit, joka syrjäytyneen ikkunan siihen mitä ne luulee oikeitten aikuisten elämäksi).
Nämä kirjoittajat ja haukkujat on fyysistä isoiksi kasvaneita lapsia