Lidlistä saa koko ensi viikon 10 % alennusta kaiksta yli 25 euron ostoksista, kun näyttää minkä tahansa kortin (kirjastokortin, kelakortin, postikortin...)
Kommentit (83)
Voi ei. Olut ei ole alennuksessa!
Haha. Eipä ole vaikea arvata että joku ulkomainen yritys tekee näinkin kivan eleen, ilman mitään sitoomuksia tai taka-ajatuksia. (oletan että vilautat vaan kortin, eikä kirjata mihinkään)
Ei tekisi k tai s kaupat näin-
Ihanaa olisi saada lisää kilpailua suomeen. Itse käyn Lidlissä varmaan 5 kertaa viikossa , vaikka pidempi reissu koska kannatan kilpailua!
Vierailija kirjoitti:
En mene, lähimpään lidliin sen verran matkaa ja ei tule muutenkaan siellä asioitua.
Ei tietenkään tarvitse, mutta jos haluaa että hinnat tippuu suomessa, niin kannattaa käydä lidlissä.
Jos siis haluaa, tietty.
Vierailija kirjoitti:
Haha. Eipä ole vaikea arvata että joku ulkomainen yritys tekee näinkin kivan eleen, ilman mitään sitoomuksia tai taka-ajatuksia. (oletan että vilautat vaan kortin, eikä kirjata mihinkään)
Ei tekisi k tai s kaupat näin-
Ihanaa olisi saada lisää kilpailua suomeen. Itse käyn Lidlissä varmaan 5 kertaa viikossa , vaikka pidempi reissu koska kannatan kilpailua!
Löytötavarataloissa on pitkään jo ollut näitä korttialennuspäiviä. Käytän siellä kirjastokorttia.
Täytyypi hakea kaliaa ja pakaste pitsoia.
Vanhalla Filmtownin kortilla pärähti -10%
Mä käytin INFO:n Kanta-asiakas käteiskorttia
Suomen Punaisen Ristin Veripalvelu-korttia
Mä käytin SOL Pesulapalveluiden korttia. Kortissa on hymynäämä ja siinä lukee "Aurinkoa arkipäivään, hymyä huomiseen"
Olen viimeksi käynyt Lidlissä 2011. Halusin yhden appelsiinin ja 1,5 litran pullon limua, mutta poistuin mukanani parin kilon verkkopussillinen appelsiineja ja kolme litraa Zeroa. Tapahtui vielä Helsingin Kampin Lidlissä, missä luulisi käyvän muitakin autottomia.
No, ehkä voisin ensi viikolla käydäkin kokeilemassa, joko sieltä saisi ostettua ruokaa muutenkin kuin vain lestadiolaisperheelle.
Valitettavasti lähin Lidl on noin 50 km päässä. Aion kyllä käydä Lidlissä, jos on muutakin asiaa sinnepäin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee 30-45€ säästö....tulityökortilla😀
hetken saa keräillä lussia ja poonuksia ennen kuin pääsee samaan
Saako alennuksen myös alkoholista?
Prismassa kyllä varmaan muutenkin halvempaa kaljaa kuin lidlissä.
Mulla ei taida olla enää mitään hauskoja kortteja. Ehkä kivoin on ulkomaisen yliopiston vesipallojoukkueen jäsenkortti vaihtovuodeltani? Tai sitten jonkun baarihepun tyrkyttämä käyntikortti, jolle ei ole ollut käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
On Lidlissäkin halpaa - mm. Nobelaner ja Olut alle euron tölkki.
Minä ostin jättimäisen huonekasvin, pari lohituotetta, hedelmiä, vihanneksia, leikkeleitä, paistopisteen herkkuja, luita koirille sekä muuta perusruokaa. Vilautin spr:n veriryhmäkorttiani. Tuli ihan ok alennus :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan karmeaa kuraa tuo Nobelaner. Mieluummin vaikka Sakua ja Varasto Olutta Cittarista, 0.9 €/tlk pantteineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan karmeaa kuraa tuo Nobelaner. Mieluummin vaikka Sakua ja Varasto Olutta Cittarista, 0.9 €/tlk pantteineen.
Tuo varasto-olut on oikeasti hyvää.
Prismassa maksoi koff 24-pack vajaa 22e.
Vierailija kirjoitti:
Kahden ja puolen euron takia? En.
Osta 100 000 säästät 10 000€
En mene, lähimpään lidliin sen verran matkaa ja ei tule muutenkaan siellä asioitua.