Miks Cheek elää hiljaiseloa??
Miks siitä ei kuulu mitään? Ollut tosi hiljainen sos.mediassakin jo useamman viikon :( tietääkö mammat missä mies luuraa?
Kommentit (36)
Cheek on aina sosiaalisessa mediassa hiljaa jos ei ole mitään tarvetta olla sielä. Managerin päivityksissä välillä vilahtanut, kun duunaavat sitä kevään kiertuetta parhaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Jessikasta en tiedä, mut mä ainakin kuulin huhuja Cheekin lähipiirin puhuavana. Enempää en asiaa valaise mut satavarma tieto. T: tietäjät tietää muut vaan arvailee ja epäile:)
Jaren lähipiirikö jauhaa Jaren asioista keskenään? Tuskin.
Jare ei ole yksityiselämää kommentoinut kirjan jälkeen, joten annetaanpa herran itse tuoda mahdollinen suhteensa esiin jos niin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Jessikasta en tiedä, mut mä ainakin kuulin huhuja Cheekin lähipiirin puhuavana. Enempää en asiaa valaise mut satavarma tieto. T: tietäjät tietää muut vaan arvailee ja epäile:)
Jankkaat joka ketjussa tätä samaa asiaa. Mitä väliä sillä on seurusteleeko Cheek vai ei, anna miehen jo olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Jare ei ole yksityiselämää kommentoinut kirjan jälkeen, joten annetaanpa herran itse tuoda mahdollinen suhteensa esiin jos niin haluaa.
Eikös se ole melko selvästi ollut esillä jo pidemmän aikaa.
En ole asiasta kirjoittanut kertaakaan, joten lopeta syyttely. Ihan tiedoksi vaan et Jarella on aika laaja kaveriporukka, johon lukeutuu myös heidän kumppanit. Joten huhut liikkuvat aika laajasti ympyröissä. Myös jos sinä et jotain tiedä, ei tarkoita etteikö asiat ole totta. Joten älä väitä vastaan kun et mistään mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä toi JKL juttu ees on lähtenyt liikkeelle? No vauvapalstalla AINA jankataan samaa totuutena, vaikka ei ees totta. Todisteita kehiin!
En tiedä, mutta eikö Cheek asu Helsingissä aivan niin kuin kaikki muutkin kuuluisat ja silmää tekevät suomalaiset?
Vierailija kirjoitti:
En ole asiasta kirjoittanut kertaakaan, joten lopeta syyttely. Ihan tiedoksi vaan et Jarella on aika laaja kaveriporukka, johon lukeutuu myös heidän kumppanit. Joten huhut liikkuvat aika laajasti ympyröissä. Myös jos sinä et jotain tiedä, ei tarkoita etteikö asiat ole totta. Joten älä väitä vastaan kun et mistään mitään tiedä.
Muista ottaa lääkkeet ja lopeta juoruilu.
täällä taas mammat skitsoilee keskenään miehestä, jota eivät ite saa :D ihan hyvä miehen pitää nyt matalaa profiilia ja keskittyä tuleviin keikkoihin.
Ällöttävä pelle. Toivottavasti jää eläkkeelle jo.
Hiljainen mies kyllä on :/ pitäis edes jonku liven faneilleen. Eihän meitä saa unohtaa nyt ihan kokonaan. Ei avaa edes snäppejä enää :((((