Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on suurin mokanne, minkä olette tehneet?

Vierailija
11.03.2018 |

Ihmissuhderintamalla on tullut mokattua mutta tavaroiden parissa olen hajottanut yhden auton keulan. Vakuutus korvasi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin. Tämä vieläpä kahdesti.

Vierailija
2/22 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan mokannut isosti, ainakaan ei tule mitään mieleen. Ehkä pahin on se, että hukkasin vuoden suhteeseen, jossa en oikeasti pitänyt miehestä tai pitänyt häntä ihailtavana ihmisenä koska seksi oli hyvää ja ajattelin kokeilla miltä se rakkauteen kasvaminen jolla aiemmat polvet on pärjänneet avioliitoissaan tuntuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin korkin kiinni ja siirryin työelämään. Olisi pitänyt vaan jatkaa sitä huoletonta juopon elämää...

Vierailija
4/22 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin joku vuosi sitten vauva.fi -sivustolle. Kauhistelin ihmisten ilkeyttä. Täällä vieraillessa olen huomannut alkaneeni käyttäytymään samalla lailla. Voi kun tuon päivän saisin takaisin, en ikinä haluaisi koukuttua tällaiseen sontaan ;(.

Vierailija
5/22 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt ihan kuitenkaan hajonnut. Kevyt pinta naarmu vain ihan puskurin kulmaan. Tuskin sille tehdään yhtään mitään. Katsoin vain postilaatikko kun koukkasin laatikolle enkä huomannut sen alla olevaa kukkaruukkua. Pieni hipaisu siis siihen. Mutta ottakaa ihmiset kaikki tarpeeton koriste pois postilaatikon alta tai vierestä myös kivet tms. ne ovat suurimmaksi osaksi tiellä ja aiheuttavat vahinkoja ja työ hidastuu kun niitä joutuu varomaan ja ei pääse välttämättä tarpeeksi lähelle siihen.

Vierailija
6/22 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt ripulikakkosella yhden illan hoidon luona. Kyllä voi naisesta lähteä ääntä ja hajua...😳

Vierailija
7/22 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt päivystykseen enkä soittanut poliisille silloin aikoinaan kun olisi pitänyt. Voisi olla elämä himpun verran eriä kuin nyt.

Vierailija
8/22 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä suuria mokia, mutta todella noloja. Olen ollut väärissä hautajaisissa ja kerkisin jo itkutkin tirauttaan. Lähetin myös suruadressin hengissä olevan ihmisen omaisille. Oho hups vaan.

Vierailija
9/22 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikuin yliopistolla määräaikaisilla työsopimuksilla toista kymmentä vuotta. Aina kun tuli avoin työpaikka niin henkilöstöneuvosto ehdotti minua. Sössin kuitenkin ja suututin pomot puolustamalla erästä työkaveriani, joka sairautensa vuoksi joutui olemaan paljon poissa töistä.

Se oli sitten siinä, eikä minua koskaan vakinaistettu.

Vierailija
10/22 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksyin joku vuosi sitten vauva.fi -sivustolle. Kauhistelin ihmisten ilkeyttä. Täällä vieraillessa olen huomannut alkaneeni käyttäytymään samalla lailla. Voi kun tuon päivän saisin takaisin, en ikinä haluaisi koukuttua tällaiseen sontaan ;(.

Kyllä tuon voi vielä korjata jos oikeasti haluat. Pyydät vaikka jotain kätevää tyyppiä blokkaamaan sivun laitteeltasi.

Vierailija
11/22 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös miettinyt, miten ilkeitä ihmisiä täällä on ja aika moni on vielä äitikin. Ei ne tietenkään kotonaan toivottavasti ole yhtä ikäviä ihmisiä.

Mikä kuitenkin saa jotkut käyttäytymään anonyymeinä keskustelupalstalla ilkeästi? Ehkä siellä mielen perukoilla ei kuitenkaan ole hyvä olla ja en käsitä että jos on onnellinen niin miksi purkaa huonoa oloaan tuntemattomiin ihmisiin.

Vierailija
12/22 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jätin panematta. Mikä hiton mielenhäiriö mulla oli?

Vierailija
13/22 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No öö lääkärit tuhosi mun elämän, mä en oo mitään mokia tehnyt.

Vierailija
14/22 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitkö irrottautumaan? Korvaaman täällä vietetyn ajan lukemalla tai ulkoilemalla? 

Vierailija
15/22 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin ihanan miehen. En voi ymmärtää, miksi toimin noin.

Vierailija
16/22 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin lapselleni nimen, josta en enää pidäkään :(

Vierailija
17/22 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lapsen itsekkään kusipää kera. Sanomattakin selvää, että kyseessä on karjalainen mulkku.

Vierailija
18/22 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kesärenkaat liian aikaisin autoon ja sitten luistelin alamäkeä risteykseen niin ettei oikeastaan mitään ollut tehtävissä, puhdasta tuuria ettei tiellä silloin liikkunut muita ja muuten olisi onnettomuus ollut 100% varma. Saman päivän aikana luistelin vielä kylki edellä liikennejakajamerkkiin. Opinpahan olemaan hötkyilemättä renkaidenvaihdon kanssa.

Vierailija
19/22 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin vahingossa poikakaverilleni ja hänen kaverilleen, kenen kanssa oli salasuhde joululahjat kortteineen, ristiin eli väärin. "Salarakas eli oikean poikaystävän kaveri" sai tavallisen kortin ja tavallisen lahjan, virallinen poikaystävä rakkauskortin pusuineen ja sydämineen ja paremman lahjan. Ja huom nimet /hellittelynimet mukana. 

Vierailija
20/22 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire kostautui kirjoitti:

Lähetin vahingossa poikakaverilleni ja hänen kaverilleen, kenen kanssa oli salasuhde joululahjat kortteineen, ristiin eli väärin. "Salarakas eli oikean poikaystävän kaveri" sai tavallisen kortin ja tavallisen lahjan, virallinen poikaystävä rakkauskortin pusuineen ja sydämineen ja paremman lahjan. Ja huom nimet /hellittelynimet mukana. 

Oh f*ck. :D