Naisystävä yöksi, pieni siitin arveluttaa
Uus naisystävä tulee tänään ekan kerran yökylään luokseni. Ollaan lomalla molemmat ja luvassa on romanttista iltaa, saunaa, skumppaa yms.
Nyt jännittää se miten hän suhtautuu, koska mulla on aika pieni penis :(
Kun riisuudutaan ja mennään saunaan, niin sittenhän se paljastuu. Meneekö tunnelma pilalle?
Kommentit (14)
Muista tyydyttää nainen hyvin. Anna suuseksiä ja tee sitä käsin. Muista hellyys ja pitkä esileikki. Ole hyvä siellä sängyssä, niin 90% varmuudella pärjäät hyvin ja nainen on tyytyväinen. Mutta jos nainen on niitä naisia jotka välttämättä haluaa ison mulkun, niin et voi asijalle mitään, etsiköön sen.
Lisätään vielä, että iso mulkkuinen mies voi olla huono sängyssä. Ei osaa, satuttaa, laukeaa nopeasti, ei Anna muuta kun melaansa.
Kattokaa vain telkkaria sohvalla ja pitäkää toisianne kädestä. Sitten, kun tulee nukkumaanmenoaika, niin jutelkaa tovi sote-uudistuksesta, niin uni tulee tosi nopeasti. Aamulla olette virkeitä heräämään aamukahville ja kuuntelemaan kirkonmenot.
Riippuu miten pieni. Itselläni 14/,3,5, eikä sillä naista tyydytetä. Pituus varmaan just riittäisi, mut paksumpi pitäisi olla. Tasan ei mee onnen lahjat.
Anna naiselle runsaasti suuseksiä ja varmista että tyydytät hänet suullisesti. Sano naiselle, että rakastat antaa hänelle suuseksiä etkä saa siitä tarpeeksesi.
Näin saatat pystyä kompensoimaan pienen peniksen. Jos nainen pitää suuseksistä, niin hän voi olla ihan tyytyväinen suhteessa, jossa saa paljon suuseksiä ja on sitten valmis yhdyntäänkin miehen mieliksi (vaikka se ei naisesta juuri miltään tuntuisikaan).
En lähtis alle 16/4,5 munalla ees yrittämään.
Peniksen koolla ei ole mulle mitään merkitystä, koska saan orkun vain suulla tai kädellä. Elämäni parasta seksiä ja eniten orkkuja olen saanut kaikista pienimunaisimmalta mieheltä. Hän oli tainnut panostaa opetteluun. Lisäksi mulle on todella tärkeää se, millaisella otteella mies koskettelee kehoani ylipäänsä kädellään. Eli koko kämmenellä eikä vain sormilla, varmasti eikä epävarmasti, rauhallisesti eikä hätiköiden.
No kuinka pieni se nyt sitten oikein on? Pysyykö kumi kuitenkin päällä?
Enemmän huolettaisi aivojesi pieni koko.
Pieni muna on sievempi kuin iso kolhake. Nainen voi hyvinkin nauttia sen katselemisesta. On sekin jo jotain, vai mitä?
Ei sillä kalun koolla ole mitään merkitystä, jos osaat tyydyttää naisesi suuseksillä ja sormettamalla. Orkun jälkeen on ihan se ja sama, minkä kokoisella kalulla tyydytät itseäsi. Useimmat naiset eivät edes saa orkkuja naidessa, joten suuseksillä saadun orkun merkitys on suurin. Oma naiseni sai nuorena aina orkkuja naidessa, mutta vasta kun olin saanut riittävän kiimaan suuseksillä. Vaikka kaluni on iso ja mahtava niin ei siitä ollut mitään apua, ilman kunnon kiimaa pillussa. Viimeiset kymmenen vuotta joutunut tuottamaan orkut suuseksillä ja naitu vain minun ilokseni. No kaipa vaimo siitäkin tykkää, muttei orkkuja enää naimalla saa, tai jos saa niin harvoin. Ei siihen mikään leka auta. Opin nuorena jo ettei isosta kalusta ole taikakaluksi. Mitään asiaa ole eläissäni niin paljon ja niin usein harjoitellut, kuin suuseksin antamista. Opettele mestariksi, niin naisen pillu syö kädestäsi.
Oma meisselini on sitä keskikokoa, omasta mielestäni pieni. Halusin antaa eukolle isoa ja ostin dildon kokoa 22/5. Mutta mutta, kun koitin sitä sitten käyttää niin hän pyysikin lopettamaan. Näin kyllä jo ilmeestä, että vehje tuntui epämiellyttävältä. Tunsin siinä dildossa tehdessäni miten se osui johonkin aina, vaikka olin hellä ja varovainen. Eikä hänkään saa yhdynnässä orgasmia, ei kuulema koskaan saanut. Ja iso sattuu. Joten naisia on kaikenlaisia. TV. M41
Naisystävä ei varmaankaan ole neitsyt? Pienimunaisen miehen kannattaisi yrittää sitouttaa itseensä joku nuori ja epävarma neitsyt joka ei paremmasta tiedä.
Niin ja pilallehan se ilta menee kun minimuna paljastuu. Paitsi jos naisystäväsi on epävarma neitsyt.