Mies osti minulle Range roverin; en osaa ajaa sitä!
Tottakai olen iloinen uudesta autosta ja pidän auton turvallisuudesta. Mutta kun se on järkkyttävän kokoinen ainakin tavallisessa kaupunkiajossa, etten saa sitä mihinkään. Ja Turun stokkan alakertaan en yritä edes meidän toisallakaan autolla.
Oppiiko tätä hallitsemaan, tai opetetaanko missään? En tietenkään voi miehelle sanoa asiasta kovin paljoa , vaan haluan opetella itse tai jonkun koulun opetettavana.
Kuinka moni nainen yleensä ajaa isolla, korkealla maasturilla? Siis muuallakin kuin jossain LA:ssa siis?
Kommentit (15)
Jos mulla ois tollanen auto, ajaisin sitä just nyt, enkä tuhlais aikaani palstalla. Enpä usko, et sulla on edes miestä saati range roveria.
Moni nainen ajaa kuorma-autoakin. Mene autokouluun, jos et hallitse autolla ajoa.
Ei hitto, anteeksi. Mene ajelemaan jonnekin syrjemmälle sillä ja pistä jotkut merkit jonka väliin harjoittelet parkkeerausta ym ja kaikenkaikkiaan otat tuntumaa ajoon jossain missä ei paljon muuta liikennettä, jos liikenteen sekaan meno aluksi pelottaa.
Autokouluista saa ostettua lisätunteja.
Tuttu ajaa just tuollaisella autolla ja on tosi tyytyväinen. Itse pidän varsinkin kapunkiajossa pienemmistä autoista
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, anteeksi. Mene ajelemaan jonnekin syrjemmälle sillä ja pistä jotkut merkit jonka väliin harjoittelet parkkeerausta ym ja kaikenkaikkiaan otat tuntumaa ajoon jossain missä ei paljon muuta liikennettä, jos liikenteen sekaan meno aluksi pelottaa.
Katohan ihan oikeasti hyvä neuvo. Ei se iso auto ole muuten erillainen ajaa kuin vaatii vähän enemmän tilaa.
Ei toi nyt kovin turvalliselta kuulosta.
Miehesi varmisti, että pysyt kotona siivoamassa ja laittamassa ruokaa.
Ööö, miksi et koeajanut autoa? Eihän autoa osteta ilman koeajoa.
Ostaako miehesi sinulle muutakin tavaraa miettimättä, että sopiiko ostos sinulle vai ei?
Tarinan opetus on: Ei helmiä sioille.
Voi hyvää päivää - myötähäpeä on suuri - miksi nolaat naiset tuolla avuttomuudellasi, hävettää
Samalla lailla isoa autoa hallitaan kuin pientäkin. Ratista, polkimista, säätönamiskoista ja ajotietokoneesta.
Itse tykkäsin nimenomaan parkkihalleista silloin kun opettelin tuntemaan autoani. Niissä kun ei ole koskaan taskuunperuutusta, vaan aina helppoja rivipaikkoja. Mutta kukin tyylillään. Ajale muutama tunti ensin jotain sivukatuja itseksesi, niin saat tuntumaa.
Eikö autossa ole peruutus/etukameraa tai vähintään tutkia molempiin suuntiin?
Maasturithan ovat erinomaisia ajettavia koska niissä istutaan korkealla ja nähdään siksi ympärille hyvin.
Ettäs kehtasi ostaa sinulle auton, mokomakin sika. Jätä se!
Vaihda päikseen mun 00-malliseen Fiat Puntoon se.